PL
Polityka Prywatności to informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych i innych informacji dotyczących Klientów i Użytkowników. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem Sklepu internetowego Sensual Woman.com.pl
Celem Polityki Prywatności jest określenie podejmowanych przez Nas działań, w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz powiązanych ze Sklepem usług i narzędzi, wykorzystywanych przez Klientów lub Użytkowników do wykonywania czynności, takich jak zakładanie Konta, składanie Zamówienia i wykonywanie innego rodzaju działań w ramach Sklepu sensualwoman.com.pl.
Wyrażenia występujące w Polityce Prywatności rozpoczynające się dużą literą (np. Sklep internetowy, Klient, Użytkownik) należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w Regulaminie dostępnym na stronie Sklepu internetowego sensualwoman.com.pl. Niezależnie poniżej przedstawiamy niektóre pojęcia używane w niniejszej Polityce Prywatności:
- Polityka prywatności – niniejsza Polityka prywatności
- RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub innych kanałów komunikacji z Klientem jest sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym http://sensualwoman.com.pl prowadzony jest przez Joannę Stalińską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Sensual Woman przy Prinsensgade 41 w Aalborg Denmark wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Duńskiej jednostki SKAT prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i urzędu podatkowego. CVR NR, 39527642. Adres do doręczeń: Prinsensgade 41 9000 Aalborg : Sensual.Woman.SW@gmail.com, nr telefonu: (45)42525235
W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony danych osobowych Klientów i Użytkowników Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Można kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych i realizacją RODO pod adresem e-mail: asiula1208.ak@gmail.com
Jakie dane osobowe gromadzimy, w jakim celu? Jaka jest podstawa oraz okres przetwarzania przez Nas danych osobowych?
Rejestracja Konta
Dane
W celu założenia Konta zbierane i wykorzystywane są przez Nas dane identyfikacyjne takie, jak: imię i nazwisko, oraz dane kontaktowe: adres e-mail, a także wybrane przez Ciebie hasło. Adres e-mail służy do korzystania ze Strony internetowej i logowania się na niej. Imię i nazwisko jest używane przez Administratora wyłącznie do kontaktu z Klientem.
Cel przetwarzania danych
Wykorzystujemy powyższe dane osobowe do utworzenia lub prowadzenia Twojego Konta.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawę prawną do przetwarzania danych w ramach korzystania z Konta stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO czyli wykonanie umowy o prowadzenie Konta w Sklepie internetowym.
Okres przechowywania danych/kryteria określania okresu przechowywania
Twoje dane osobowe zawarte w Koncie będą przetwarzane przez czas funkcjonowania Konta, czyli przez czas trwania świadczenia usługi prowadzenia Konta w Sklepie internetowym. W każdej chwili możesz podjąć decyzję o usunięciu Konta, co skutkować będzie również usunięciem Twoich danych osobowych z bazy. Pamiętaj, że usunięcie Konta nie skutkuje usunięciem danych dotyczących złożonych za pośrednictwem Sklepu internetowego zamówień.
Zakupy – Zamówienia z logowaniem i bez logowania
Dane
Kiedy dokonujesz zakupu naszych towarów, oprócz danych identyfikacyjnych (jak imię i nazwisko) i kontaktowych (jak numer telefonu, adres lub adres e-mail) zbieramy także informacje dotyczące Twoich zakupów i płatności (np. informacje o zakupionych towarach, wartości zamówienia, sposobie płatności, danych do faktury i adresie dostawy). Danych tych będziemy od Ciebie wymagać każdorazowo w przypadku dokonywania zakupów bez logowania, czyli innymi słowy bez założenia przez Ciebie Konta Sklepie internetowym, bądź jednorazowo przy tworzeniu Konta.
Cel przetwarzania danych
Przetwarzanie danych w określonych powyżej sytuacjach będzie odbywało się w celu realizacji umowy sprzedaży lub w związku z zamiarem jej zawarcia, jak również wypełniania obowiązków nałożonych na Nas przez obowiązujące przepisy prawa (np. wystawienie dokumentu sprzedażowego).
Podstawa przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych dotyczących zakupów jest zawarcie i realizacja umowy, której jesteś stroną, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Okres przechowywania danych/kryteria określania okresu przechowywania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe do czasu zakończenia umowy, a po tym czasie, w innych zgodnych z prawem celach, związanych z umową np. okresem zabezpieczenia ewentualnych roszczeń tj. do końca roku kalendarzowego, w którym upływa 6-ścio letni termin przedawnienia. W przypadku braku zawarcia umowy przetwarzamy Twoje dane – do czasu rozpatrzenia wniosku oraz przez 3 lata w celu ewentualnych reklamacji oraz roszczeń.
Newsletter
Dane
W przypadku zapisania się na newsletter, podajesz Nam tylko adres e-mail.
Cel przetwarzania danych
Dane osobowe przekazywane w ramach usługi newsletter przetwarzane są w celu przesyłania informacji zawierających reklamy wizerunkowe i produktowe, informacje o nowościach, promocjach, wyprzedażach, akcjach specjalnych, promocyjnych i konkursowych. Należy mieć na uwadze, że tego rodzaju przetwarzanie danych niesie za sobą analizę Twojego profilu, aby określić jakie są jego preferencje celem wysłania odpowiednich dla Ciebie informacji. Możesz w każdej chwili bezpłatnie zrezygnować z otrzymywania newslettera.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawę prawną do przetwarzania danych w ramach wysyłki newsletter stanowi zasadniczo zgoda udzielana zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Okres przechowywania danych/kryteria określania okresu przechowywania
W przypadku wycofania zgody na otrzymywanie newslettera, Twoje dane zostaną niezwłocznie zablokowane, a następnie usunięte. W efekcie nie będą już wysyłane żadne spersonalizowane reklamy (np. spersonalizowany newsletter, wiadomości e-mail z informacjami itp.).
Udostępnianie danych osobowych
Twoje dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom trzecim, które wspierają nas w świadczeniu oferowanych usług m.in. dostawcom i partnerom:
- usług związanych z technologią (na przykład wsparcie naszej Strony internetowej i innych systemów, z których korzystamy w celu dostarczenia Ci naszych usług)
- dostarczającym usługi logistyczne, transportowe i doręczeniowe
- dostarczającym usługi związane z marketingiem i reklamą (w tym newsletter)
- innych usług związanych z obsługą klienta.
Naszym dostawcom i partnerom udostępniamy tylko te dane osobowe, które umożliwiają im świadczenie usług na naszą rzecz oraz wymagamy od nich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji. Weryfikujemy także, czy zapewniają oni odpowiednie środki ochrony danych osobowych.
Ponadto Twoje dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa, np. organom ścigania. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy także udostępniać dane osobowe instytucjom zajmującym się windykacją należności i obrotem wierzytelnościami.
Wykorzystywanie plików cookies i innych technologii
Pliki cookies
Wykorzystujemy pliki cookies, czyli informacje wysyłane przez Stronę internetową, które odwiedzasz. Zapisywane są one na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania Strony Internetowej. Korzystamy z plików cookies w celu:
- zapewnienia sprawnego funkcjonowania Strony Internetowej
- statystycznym i analitycznym w celu ulepszenia struktury i zawartości Strony Internetowej
- reklamowym, dostosowania zawartości Strony internetowej Sklepu internetowego do Twoich preferencji oraz optymalizacji korzystania ze Strony internetowej
- zoptymalizowania oferty reklamowej i marketingowej dla Ciebie
Pliki cookies i przechowywana w nich informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Informacje uzyskiwane przez nas dzięki plikom cookies nie są przypisywane do konkretnej osoby i nie pozwalają jej zidentyfikować. Możesz zmieniać sposób korzystania z plików cookies przez przeglądarkę, w tym blokować lub usunąć te, które pochodzą ze Strony Internetowej. W tym celu należy zmienić ustawienia przeglądarki. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowania plików typu cookies.
Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookies, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać. Możesz również z łatwością usuwać pliki cookies, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Zarządzanie i usuwanie plików cookies różni się w zależności od używanej przeglądarki. Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies dla niektórych przeglądarek:
Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies można znaleźć na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl lub na stronie europejskiej platformy www.allaboutcookies.org.
Profilowanie i śledzenie w sieci
Śledzimy Twój ruch na Naszej Stronie internetowej, a następnie wykorzystujemy zebrane informacje m.in. w ramach tworzenia tzw. reklamy spersonalizowanej, a także w celu optymalizacji Strony internetowej w celu zwiększenia jej użyteczności. W tym celu wykorzystujemy takie narzędzia, jak: Google AdWords, czy Google Analitics.
Jak wykorzystujemy Google AdWords?
Profilowanie danych Użytkowników przy użyciu Google AdWords następuje za pomocą następujących narzędzi: Remarketingu i funkcji Podobni odbiorcy. Oba te narzędzia pozwalają skierować Nam przekaz reklamowy do Użytkowników, którzy już odwiedzili Naszą Stronę internetową lub do Użytkowników do nich podobnych, a także przygotować dla nich stosowny komunikat np. o produktach lub usługach, którymi Użytkownicy Ci interesowali się podczas odwiedzenia Strony internetowej.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis działania narzędzi przy użyciu Google AdWords, takich jak Remarketing i Podobni odbiorcy.
Jak wykorzystujemy remarketing lub funkcję Podobni odbiorcy w reklamach online?
Wykorzystujemy narzędzia remarketingu po to, aby śledzić ruchy Użytkowników w sieci i kierować do nich spersonalizowaną reklamę, opartą na ich preferencjach i ujawnionych przez nich wcześniej zapotrzebowaniu na konkretną usługę lub produkt, której Użytkownicy Ci poszukiwali na Stronie internetowej. Dzięki temu możemy również przekazywać takim Użytkownikom informacje, np. o istniejących promocjach czy ofertach specjalnych na towary lub usługi, którymi Użytkownik był wcześniej zainteresowany.
Podobni użytkownicy są to osoby, które nie przeglądały Strony internetowej, ale ich ogólna charakterystyka jest podobna do charakterystyki użytkowników, którzy Stronę internetową przeglądały. Google na podstawie działań wykonanych w sieci przez takich użytkowników, zwanymi podobnymi, odpowiednio ich kategoryzuje pod kątem podobieństwa do użytkowników. Użytkownikom podobnym do użytkowników, którzy odwiedzili Stronę internetową, może być przez Google wysyłana Nasza reklama, a to na jego wyraźne, oddzielne zlecenie.
Jak dostawcy zewnętrzni, w tym Google, wyświetlają Nasze reklamy w Internecie?
Nasze reklamy są wyświetlane przez dostawców zewnętrznych, w tym m.in przez Google na stronach internetowych takich jak: Google Display Network czyli na stronach internetowych umożliwiających wyświetlanie boksów reklamowych z reklamami kierowanymi za pośrednictwem Google AdWords.
Jak dostawcy zewnętrzni, w tym Google, wykorzystują pliki cookie do wyświetlania reklam na podstawie dawnych odwiedzin użytkowników na Naszej Stronie internetowej?
Na stronie internetowej zewnętrznego dostawcy powierzchni reklamowej odbywa się aukcja. O miejsce w konkretnym boksie walczy kilku reklamodawców, w tym między innymi My. Przy walce o miejsce reklamowe korzystamy z własnej listy swoich odbiorców, która jest oparta o pliki „cookies”, które zostały przez Nas zebrane.
Jak można zrezygnować z plików cookies?
Użytkownicy Strony internetowej mogą zrezygnować z pliku cookies Google korzystając z następującego linka, umożliwiającego zmianę ustawień reklam wyświetlanych przez Google na urządzeniach Użytkowników: https://adssettings.google.pl/authenticated.
Użytkownicy Strony internetowej mogą również zrezygnować z plików cookies dostawców zewnętrznych na stronie Network Advertising Initiative, za pomocą następującego linka: http://optout.networkadvertising.org/?c=1#!/.
Korzystamy z Pikseli remarketingowych DoubleClick. Użytkownik może zrezygnować
z plików cookies DoubleClick poprzez stronę internetową DoubleClick lub Network Advertising Initiative.
Jak wykorzystujemy Google Analitics?
System Google Analitics jest wykorzystywany przez Nas do śledzenia ruchu na Naszej Stronie internetowej, a także tworzenia analiz rynkowych oraz statystycznych, oraz poprawy jakości prezentowanych na Stronie internetowej informacji. Dodatkowo, wykorzystując System Google Analytics, tworzymy również listy marketingowe oparte o konkretne działania podjęte przez Użytkownika na Stronie internetowej.
Narzędzie Google Analytics, z którego korzystamy, przechowuje dane przez okres 50 miesięcy od dnia ich zgromadzenia. Okres przechowywania dotyczy danych na poziomie użytkownika i na poziomie zdarzenia powiązanych z plikami cookies, identyfikatorami użytkowników (np. User-ID) i identyfikatorami reklam (np. pliki cookie DoubleClick, identyfikator wyświetlania reklam na Androida i identyfikator Apple dla reklamodawców).
Użytkownik może samodzielnie wyłączyć śledzenie ruchów na serwisie internetowych Sensual Woman com.pl , korzystając z następującego urządzenia: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Zgodę na używanie plików cookies (w zakresie dotyczącym profilowania) każdy Użytkownik może wyrazić poprzez kliknięcie w przycisk „Przejdź dalej” lub poprzez kliknięcie „X” na Pop – upie pojawiającym się po uruchomieniu głównej strony internetowej Sensualwoman.com.pl .
Zgoda na profilowanie może w każdym momencie zostać odwołana – nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem czynności przetwarzania danych osobowych, dokonanych przed jej cofnięciem.
Odwołanie zgody na profilowanie może nastąpić poprzez kliknięcie w poniższy przycisk: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Jak wykorzystujemy Facebook Conversion Pixel oraz Facebook Remarketing?
Korzystamy z usług Facebook Conversion Pixel oraz Facebook Remarketing za pomocą których możemy rozpoznać, czy ktoś kliknął na naszą reklamę na Facebooku i następnie został przekierowany na naszą stronę. Nie zbieramy ani nie otrzymujemy przy tym jednak żadnych informacji, które pozwalają na identyfikację konkretnego Użytkownika.
Uzyskane dzięki Facebook Conversion Pixel informacje służą do tworzenia statystyk o skuteczności i korzystaniu z naszych kampanii reklamowych na Facebooku, co należy traktować jako uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Nie zbieramy ani nie otrzymujemy jednak żadnych informacji o tym, którym użytkownikom Facebooka wyświetlone zostały takie ukierunkowane reklamy. Nie możemy przy tym również identyfikować poszczególnych użytkowników.
Więcej informacji o celach i zakresie zbierania oraz przetwarzania danych osobowych przez Facebook, a także możliwych ustawieniach do ochrony prywatności na Facebooku znajduje się w zasadach dotyczących danych Facebooka.
Jakie są skutki rezygnacji z używania przez Nas plików cookies mających na celu profilowanie?
Rezygnacja z plików cookies pozwalających na wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań Użytkowników Strony internetowej, oznacza, że Użytkownicy nie będą otrzymywali Naszych reklam, które mają związek z aktywnością tych Użytkowników na Stronie internetowej. Innymi słowny, Użytkownicy, którzy wyłączą cookies nie będą w ogóle widzieli Naszych reklam opartych o ciasteczka. Mogą natomiast widzieć inne reklamy, ale ich sposób kierowania nie będzie wykorzystywał cookies.
Jak będzie działać Strona internetowa bez zgody na używanie cookies?
W przypadku braku zgody Użytkowników na używanie plików cookies mających na celu tzw. profilowanie, na urządzeniach Użytkowników nadal zapisywać się będą pliki cookies wyłącznie niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania Strony internetowej (związane np.
z ustawieniami preferowanego języka, wypełniania formularzy zakupy etc.). Każdy Użytkownik może zmodyfikować te ustawienia w ramach używanej przez siebie przeglądarki internetowej, jednak wówczas niektóre części Strony internetowej nie będą wtedy działać prawidłowo.
Prawa osób, których dane dotyczą
Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma:
- Prawo dostępu (art. 15 RODO), tj. żądania od Administratora informacji o przetwarzaniu jej danych osobowych, tj. potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe osoby, której one dotyczą. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich, uzyskania ich kopii oraz do uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o przysługujących osobie prawach związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych, o możliwości wniesienia skargi do organu nadzoru, o źródle pozyskania danych osobowych, jeżeli nie zostały pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą oraz o profilowaniu i zautomatyzowanym przetwarzaniu decyzji;
- Prawo do sprostowania (art. 16 RODO), tj. jeżeli osoba uzyska informację o tym, że jej dane osobowe przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe, nieaktualne lub niekompletne, ma ona prawo żądać ich niezwłocznego sprostowania lub uzupełnienia;
- Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO) czyli może żądać usunięcia swoich danych osobowych, przy czym jeżeli osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych, żądanie usunięcia odniesie taki sam skutek jak cofnięcie zgody;
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) czyli zażądanie zaprzestania ich przetwarzania za wyjątkiem ich przechowywania, w sytuacjach, gdy:
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przez Administratora;
- Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony jego roszczeń;
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania i sprzeciw ten został uznany przez Administratora;
- Prawo przeniesienia danych (art. 20 RODO) co oznacza prawo do otrzymania udostępnionych Administratorowi danych osobowych w usystematyzowanym formacie, powszechnego użytku, nadającym się do odczytu przez określone urządzenie, aby mógł on zostać przekazany bezpośrednio do innego podmiotu, pod warunkiem, że jest to możliwe z punktu widzenia technicznego;
- Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO) co oznacza prawo wniesienia przez osobę, której dane dotyczą sprzeciwu wobec wykorzystania jej danych osobowych na cele związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług, jak również innych realizowanych przez Administratora działań marketingowych wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sms). Sprzeciw nie skutkuje usunięciem danym, a jedynie zaprzestaniem ich wykorzystywania przez Administratora w celach marketingowych.
- Prawo do cofnięcia zgody co oznacza, że w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele przetwarzania, w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, realizowanego do czasu wycofania zgody;
- Prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego. Jeżeli osoba, której dane dotyczą uważa, że przetwarzane są dane nielegalnie, ma prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego:
Zmiany w Polityce Prywatności
Postanowienia Polityki Prywatności mogą być zmieniane bądź aktualizowane, w związku z czym zalecamy regularne śledzenie zmian. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na Stronie internetowej, a w przypadku istotnych zmian możemy wysłać Ci także odrębne powiadomienia na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
DK
Privatlivspolitikken er information om behandling af personoplysninger og andre oplysninger om kunder og brugere. Privatlivspolitikken definerer reglerne for behandling af personoplysninger indhentet gennem Sensual Woman.com.pl online-butikken
Formålet med privatlivspolitikken er at definere de handlinger, vi foretager inden for persondata indsamlet via onlinebutikken og tjenester og værktøjer relateret til butikken, brugt af kunder eller brugere til at udføre aktiviteter såsom oprettelse af en konto, placering en ordre og udføre andre aktiviteter som en del af Sensualwoman.com.pl butik.
Udtryk, der optræder i privatlivspolitikken, der starter med stort bogstav (f.eks. Onlinebutik, Kunde, Bruger) skal forstås i overensstemmelse med definitionerne i reglerne, der er tilgængelige på webstedet for Sensualwoman.com.pl Online Store. Uanset hvad, nedenfor er nogle af de vilkår, der bruges i denne privatlivspolitik:
Privatlivspolitik – denne privatlivspolitik
GDPR – Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2016/679 af 27. april 2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og om fri udveksling af sådanne data og om ophævelse af direktiv 95/46 / EF (generel forordning om databeskyttelse)
Administratoren af personlige data indsamlet via onlinebutikken eller andre kommunikationskanaler med kunden er onlinebutikken, der er tilgængelig på internetadressen http://sensualwoman.com.pl drives af Joanna Stalińska, der driver en virksomhed under navnet: Sensual Woman på Prinsensgade 41 i Aalborg Danmark er indført i SKAT-enhedens Centralregister og Oplysninger om Økonomi, som føres af økonomiministeren og skattekontoret. CVR NR, 39527642. Adresse for service: Prinsensgade 41 9000 Aalborg: Sensual.Woman.SW@gmail.com, telefonnummer: (45) 42525235
For at sikre tilstrækkelig beskyttelse af kunders og brugeres personlige data, udpegede administratoren en databeskyttelsesansvarlig. Du kan kontakte den databeskyttelsesansvarlige direkte i alle spørgsmål relateret til behandling af personoplysninger og implementering af GDPR på følgende e-mailadresse: asiula1208.ak@gmail.com
Hvilke personoplysninger indsamler vi og til hvilket formål? Hvad er grundlaget og perioden for behandling af personoplysninger hos os?
Kontoregistrering
Data
For at oprette en konto indsamler og bruger vi identifikationsdata, såsom: navn og efternavn, og kontaktoplysninger: e-mailadresse, samt den adgangskode, du vælger. E-mailadressen bruges til at bruge hjemmesiden og logge ind på den. Navn og efternavn bruges kun af administratoren til at kontakte kunden.
Formål med databehandling
Vi bruger ovenstående personlige data til at oprette eller vedligeholde din konto.
Grundlaget for databehandling
Retsgrundlaget for databehandling som led i brugen af kontoen er art. 6 sek. 1 lit. b) GDPR, dvs. opfyldelsen af kontrakten om at opretholde en konto i onlinebutikken.
Datalagringsperiode / kriterier for fastlæggelse af opbevaringsperiode
Dine personlige data indeholdt på kontoen vil blive behandlet i løbet af kontoens drift, dvs. i løbet af kontovedligeholdelsestjenesten i onlinebutikken. Du kan til enhver tid beslutte at slette din konto, hvilket også vil resultere i fjernelse af dine personlige data fra databasen. Husk, at sletning af en konto ikke resulterer i sletning af data vedrørende ordrer afgivet via Online Store.
Køb – Ordrer med og uden login
Data
Når du køber vores varer, indsamler vi udover identifikation (såsom navn og efternavn) og kontaktoplysninger (såsom telefonnummer, adresse eller e-mailadresse), også oplysninger om dine køb og betalinger (f.eks. oplysninger om købte varer, ordreværdi, betalingsmetode. , fakturaoplysninger og leveringsadresse). Vi vil kræve disse data fra dig, hver gang du foretager køb uden at logge ind, med andre ord uden at oprette en konto i din onlinebutik, eller én gang, når du opretter en konto.
Formål med databehandling
Behandlingen af data i ovennævnte situationer vil finde sted for at udføre salgskontrakten eller i forbindelse med hensigten om at indgå den, samt for at opfylde de forpligtelser, der pålægges os i henhold til gældende lovgivning (f.eks. udstedelse af et salgsdokument) .
Grundlaget for databehandling
Retsgrundlaget for behandlingen af købsdata er indgåelse og opfyldelse af en kontrakt, som du er part i, i henhold til art. 6 sek. 1 lit. b) GDPR.
Datalagringsperiode / kriterier for fastlæggelse af opbevaringsperiode
Vi behandler dine personoplysninger indtil kontraktens udløb, og efter dette tidspunkt, til andre lovlige formål relateret til kontrakten, f.eks.
Behandling af eventuelle krav, det vil sige indtil udgangen af det kalenderår, hvor den 6-årige forældelsesfrist udløber. I mangel af en kontrakt behandler vi dine data – indtil ansøgningen behandles og i 3 år for eventuelle klager og krav.
Nyhedsbrev
Data
Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, giver du os kun din e-mailadresse.
Formål med databehandling
Personoplysninger, der afgives som en del af nyhedsbrevstjenesten, behandles for at sende information, der indeholder billed- og produktannoncer, information om nye produkter, kampagner, udsalg, special-, kampagne- og konkurrencekampagner. Det skal huskes, at denne type databehandling involverer en analyse af din profil for at bestemme, hvad dens præferencer er for at sende information, der er relevant for dig. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet gratis.
Grundlaget for databehandling
Retsgrundlaget for behandling af data som led i udsendelsen af nyhedsbrevet er generelt samtykket iht. 6 sek. 1 lit. a) GDPR.
Datalagringsperiode / kriterier for fastlæggelse af opbevaringsperiode
Hvis du trækker dit samtykke til at modtage nyhedsbrevet, vil dine data straks blive blokeret og derefter slettet. Som følge heraf vil der ikke blive sendt personlig annoncering (f.eks. personligt tilpasset nyhedsbrev, informations-e-mails osv.).
Udlevering af personoplysninger
Dine personlige data kan blive videregivet til tredjeparter, der støtter os i leveringen af tjenester, herunder leverandører og samarbejdspartnere:
teknologirelaterede tjenester (for eksempel support til vores websted og andre systemer, som vi bruger til at give dig vores tjenester)
levering af logistik-, transport- og leveringstjenester
levering af tjenester relateret til markedsføring og reklame (inklusive nyhedsbreve)
andre kundesupporttjenester.
Vi giver kun vores leverandører og partnere de personlige data, der gør dem i stand til at levere tjenester til os, og vi kræver, at de opretholder fortroligheden og sikkerheden af oplysninger. Vi kontrollerer også, om de giver tilstrækkelige persondatabeskyttelsesforanstaltninger.
Derudover kan dine personoplysninger blive videregivet til enheder, der er autoriseret til at indhente dem på grundlag af gældende lovgivning, fx retshåndhævende myndigheder. I det omfang det er tilladt i henhold til gældende lovgivning, kan vi også levere personoplysninger til institutioner, der er involveret i inkasso og handel med gæld.
Brug af cookies og andre teknologier
Cookies
Vi bruger cookies, det vil sige informationer sendt af den hjemmeside, du besøger. De gemmes på slutenheden (computer, laptop, smartphone), som vi bruger, når vi browser på hjemmesiden. Vi bruger cookies til at:
sikre, at hjemmesiden fungerer gnidningsløst
statistisk og analytisk for at forbedre hjemmesidens struktur og indhold
annoncering, justering af indholdet af Online Store-webstedet til dine præferencer og optimering af brugen af webstedet
optimering af annoncerings- og marketingtilbuddet for dig
Cookies og oplysninger, der er gemt i dem eller adgang til dem, ændrer ikke konfigurationen af enheden og den software, der er installeret på denne enhed. De oplysninger, vi har opnået takket være cookies, er ikke tildelt en bestemt person og tillader ikke, at han kan identificeres. Du kan ændre den måde, cookies bruges af browseren, herunder blokering eller fjernelse af dem, der kommer fra hjemmesiden. For at gøre dette skal du ændre dine browserindstillinger. Hvis du ikke ændrer disse indstillinger, accepterer du brugen af cookies.
De fleste browsere tilbyder muligheden for at acceptere eller afvise alle cookies, kun acceptere visse typer eller informere dig hver gang et websted forsøger at gemme dem. Du kan også nemt slette cookies, som allerede er blevet gemt på enheden af browseren. Håndteringen og sletningen af cookies varierer afhængigt af den anvendte browser. Detaljerede oplysninger om administration af cookies for nogle browsere:
Firefox,
Chrome,
Internet Explorer,
Safari,
Opera.
Mere information om administration af cookies kan findes på www.wszystkoociasteczkach.pl eller på webstedet for den europæiske platform www.allaboutcookies.org.
Webprofilering og sporing
Vi sporer din trafik på vores hjemmeside, og bruger derefter de indsamlede oplysninger, herunder som led i at skabe den såkaldte personlig annoncering, samt at optimere hjemmesiden for at øge dens brugervenlighed. Til dette formål bruger vi værktøjer som: Google AdWords eller Google Analytics.
Hvordan bruger vi Google AdWords?
Brugerdataprofilering pr
Ved brug af Google AdWords anvendes følgende værktøjer: Remarketing og Similar Audience-funktionen. Begge disse værktøjer giver os mulighed for at sende en reklamemeddelelse til brugere, der allerede har besøgt vores websted eller til brugere, der ligner dem, samt udarbejde en passende besked til dem, fx om produkter eller tjenester, som brugerne var interesserede i, da de besøgte webstedet .
Nedenfor præsenterer vi en detaljeret beskrivelse af betjeningen af værktøjer, der bruger Google AdWords, såsom Remarketing og Similar Audiences.
Hvordan bruger vi remarketing eller lignende målgrupper i onlineannoncering?
Vi bruger remarketingværktøjer til at spore brugernes bevægelser på nettet og dirigere personlig annoncering til dem, baseret på deres præferencer og tidligere offentliggjorte efterspørgsel efter en specifik service eller et specifikt produkt, som brugerne ledte efter på webstedet. Takket være dette kan vi også give sådanne brugere information, for eksempel om eksisterende kampagner eller særlige tilbud på varer eller tjenester, som brugeren tidligere var interesseret i.
Lignende brugere er personer, der ikke har set hjemmesiden, men deres generelle karakteristika ligner dem for brugere, der har set hjemmesiden. Baseret på de aktiviteter, der udføres af sådanne brugere på internettet, de såkaldte lignende, kategoriserer Google dem passende i forhold til deres lighed med brugerne. Vores annoncer kan sendes af Google til brugere svarende til de brugere, der har besøgt webstedet, efter udtrykkelig, separat anmodning.
Hvordan viser tredjepartsleverandører, inklusive Google, vores annoncer på internettet?
Vores annoncer vises af eksterne leverandører, herunder blandt andet Google på hjemmesider som: Google Display Network, det vil sige på hjemmesider, der tillader visning af annoncebokse med annoncer rettet via Google AdWords.
Hvordan bruger tredjepartsleverandører, inklusive Google, cookies til at vise annoncer baseret på tidligere brugeres besøg på vores websted?
En auktion finder sted på webstedet for tredjepartsudbyderen af reklameplads. Flere annoncører konkurrerer om en plads i en bestemt boks, herunder os. Når vi kæmper om en annonceplads, bruger vi vores egen liste over modtagere, som er baseret på „cookies”, som er indsamlet af os.
Hvordan kan du fravælge cookies?
Websitebrugere kan fravælge Googles cookiefil ved at bruge følgende link, som giver dig mulighed for at ændre indstillingerne for annoncer, der vises af Google på brugernes enheder: https://adssettings.google.pl/authenticated.
Websitebrugere kan også fravælge tredjepartscookies på Network Advertising Initiatives hjemmeside via følgende link: http://optout.networkadvertising.org/?c=1#!/.
Vi bruger DoubleClick Remarketing Pixels. Brugeren kan fravælge
fra DoubleClick-cookies via DoubleClick-webstedet eller Network Advertising Initiative.
Hvordan bruger vi Google Analytics?
Google Analitics-systemet bruges af os til at spore trafik på vores hjemmeside, samt til at lave markeds- og statistiske analyser og til at forbedre kvaliteten af informationer, der præsenteres på hjemmesiden. Derudover opretter vi ved hjælp af Google Analytics-systemet også marketinglister baseret på specifikke handlinger foretaget af brugeren på webstedet.
Google Analytics-værktøjet, vi bruger, gemmer data i en periode på 50 måneder fra indsamlingsdatoen. Opbevaringsperioden er for data på brugerniveau og hændelsesniveau relateret til cookies, bruger-id’er (f.eks. bruger-id) og annonce-id’er (f.eks. DoubleClick-cookies, Android-annoncevisnings-id og Apple-id for annoncører).
Brugeren kan selvstændigt deaktivere sporingen af bevægelser på Sensual Woman com.pl-webstedet ved hjælp af følgende enhed: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Hver bruger kan give samtykke til brugen af cookies (med hensyn til profilering) ved at klikke på knappen „Fortsæt” eller ved at klikke på „X” på pop op-vinduet, der vises efter lancering af hovedwebstedet for Sensualwoman.com.pl.
Samtykket til profilering kan til enhver tid tilbagekaldes – dette vil dog ikke påvirke lovligheden af den behandling af personoplysninger, der er foretaget før tilbagetrækningen.
Samtykket til profilering kan tilbagekaldes ved at klikke på følgende knap: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Hvordan bruger vi Facebook Conversion Pixel og Facebook Remarketing?
Vi bruger Facebook Conversion Pixel og Facebook Remarketing til hjælp
som vi kan genkende, hvis nogen klikkede på vores Facebook-annonce og efterfølgende blev omdirigeret til vores hjemmeside. Vi indsamler eller modtager dog ingen information, der tillader identifikation af en specifik bruger.
Oplysningerne opnået takket være Facebook Conversion Pixel bruges til at skabe statistik over effektiviteten og brugen af vores Facebook-annoncekampagner, som skal behandles som administratorens legitime interesse (artikel 6 (1) (f) i GDPR). Vi indsamler eller modtager dog ingen information om, hvilke Facebook-brugere der har fået vist sådan målrettet annoncering. Vi er heller ikke i stand til at identificere individuelle brugere.
For mere information om formålene og omfanget af Facebooks indsamling og behandling af personlige data, samt mulige indstillinger til beskyttelse af privatlivets fred på Facebook, se Facebooks datapolitik.
Hvad er konsekvenserne af at træde tilbage fra vores brug af cookies til profilering?
Fravalg af cookies, der giver dig mulighed for at vise annoncer, der er skræddersyet til webstedsbrugeres interesser, betyder, at brugerne ikke vil modtage vores annoncer, der er relateret til disse brugeres aktivitet på webstedet. Med andre ord vil brugere, der deaktiverer cookies, slet ikke se vores cookie-baserede annoncer. De kan dog se andre annoncer, men deres målretning vil ikke bruge cookies.
Hvordan vil hjemmesiden fungere uden samtykke til brugen af cookies?
I mangel af Brugernes samtykke til brugen af cookies rettet mod den såkaldte profilering, på Brugernes enheder, vil cookies stadig blive gemt kun nødvendigt for at sikre, at hjemmesiden fungerer korrekt (relateret til f.eks.
med indstillinger for det foretrukne sprog, udfyldelse af indkøbsformularer osv.). Hver bruger kan ændre disse indstillinger som en del af den webbrowser, de bruger, men så vil nogle dele af webstedet ikke fungere korrekt.
De registreredes rettigheder
Den registrerede har:
Retten til indsigt (artikel 15 i GDPR), dvs. anmodninger fra administratoren om at give oplysninger om behandlingen af deres personoplysninger, det vil sige at bekræfte, om den pågældende persons personoplysninger behandles. Hvis der behandles oplysninger om en person, har denne ret til at få adgang til dem, få en kopi af dem og få følgende oplysninger: om formålene med behandlingen, kategorier af personoplysninger, oplysninger om modtagere eller kategorier af modtagere, som oplysningerne er blevet til eller vil blive videregivet, om dataene om opbevaringsperioden eller kriterierne for at fastlægge dem, om en persons rettigheder i forbindelse med behandlingen af hans personoplysninger, om muligheden for at indgive en klage til tilsynsmyndigheden, om kilden til indhentning af personlige oplysninger data, hvis de ikke er indhentet direkte fra den registrerede, og om profilering og automatiseret behandling af beslutninger;
Retten til at berigtige (Artikel 16 i GDPR), dvs. hvis en person modtager information om, at hans personoplysninger behandlet af Administratoren er forkerte, forældede eller ufuldstændige, har han ret til at anmode om øjeblikkelig berigtigelse eller supplering;
Retten til at slette data (artikel 17 i GDPR), det vil sige, at de kan anmode om sletning af deres personoplysninger, men hvis personen har givet samtykke til behandling af personoplysninger, vil anmodningen om sletning have samme virkning som tilbagetrækning af personoplysninger. samtykke;
Retten til at begrænse databehandling (artikel 18 i GDPR), dvs. at anmode om standsning af deres behandling, bortset fra deres opbevaring, i situationer, hvor:
a. den registrerede sætter spørgsmålstegn ved nøjagtigheden af personoplysningerne;
b. den registrerede sætter spørgsmålstegn ved lovligheden af Administratorens behandling af personoplysninger;
c. Administratoren har ikke længere brug for disse data, men de er nødvendige af den registrerede for at fastslå, hævde eller forsvare sine krav;
d. den registrerede har gjort indsigelse mod behandlingen, og denne indsigelse er blevet anerkendt af administratoren;
Retten til at overføre data (artikel 20 i GDPR), hvilket betyder retten til at modtage personlige data, der er stillet til rådighed for administratoren i et struktureret format, almindeligt brug, læsbart af en bestemt enhed, således at de kan overføres direkte til en anden enhed , forudsat at det er muligt ud fra et teknisk synspunkt;
Retten til at gøre indsigelse mod behandling (artikel 21 i GDPR), hvilket betyder den registreredes ret til at gøre indsigelse mod brugen af deres personoplysninger til formål relateret til direkte markedsføring af produkter og tjenester, samt andre markedsføringsaktiviteter, der udføres af administratoren sendt via e-mail eller sms). Indsigelsen medfører ikke fjernelse af dataene, men kun i, at administratoren ophører med at bruge dem i c.markedsføringselementer.
Ret til at trække samtykke tilbage, hvilket betyder, at i de tilfælde, hvor behandlingen af data sker på baggrund af det afgivne samtykke, har den registrerede til enhver tid ret til at trække det afgivne samtykke til individuelle behandlingsformål tilbage. Tilbagetrækning af samtykke påvirker ikke lovligheden af den udførte behandling, før samtykket trækkes tilbage;
Ret til at indgive en klage til den kompetente tilsynsmyndighed. Hvis den registrerede mener, at oplysningerne behandles ulovligt, har han ret til at indgive en klage til den kompetente tilsynsmyndighed:
ENG
The Privacy Policy is information regarding the processing of personal data and other information regarding Clients and Users. The privacy policy defines the rules for the processing of personal data obtained through the Sensual Woman.com.pl online store
The purpose of the Privacy Policy is to define the actions taken by us in the field of personal data collected via the Online Store and services and tools related to the Store, used by Customers or Users to perform activities such as setting up an Account, placing an Order and performing other activities as part of Sensualwoman.com.pl store.
Expressions appearing in the Privacy Policy starting with a capital letter (eg Online Store, Customer, User) should be understood in accordance with the definitions contained in the Regulations available on the website of the Sensualwoman.com.pl Online Store. Regardless of, below are some of the terms used in this Privacy Policy:
Privacy Policy – this Privacy Policy
GDPR – Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46 / EC (general regulation on the protection of data)
The administrator of personal data collected via the Online Store or other communication channels with the Customer is the Online Store available at the internet address http://sensualwoman.com.pl is run by Joanna Stalińska running a business under the name: Sensual Woman at Prinsensgade 41 in Aalborg Denmark entered to the Central Register and Information on Economic Activity of the Danish SKAT unit kept by the minister responsible for economy and the tax office. CVR NR, 39527642. Address for service: Prinsensgade 41 9000 Aalborg: Sensual.Woman.SW@gmail.com, phone number: (45) 42525235
In order to ensure adequate protection of the personal data of Clients and Users, the Administrator appointed a Data Protection Officer. You can contact the Data Protection Officer directly in all matters related to the processing of personal data and the implementation of the GDPR at the following e-mail address: asiula1208.ak@gmail.com
What personal data do we collect and for what purpose? What is the basis and period of personal data processing by us?
Account registration
Data
In order to create an Account, we collect and use identification data, such as: name and surname, and contact details: e-mail address, as well as the password you choose. The e-mail address is used to use the Website and log in to it. The name and surname are used by the Administrator only to contact the Customer.
Purpose of data processing
We use the above personal data to create or maintain your Account.
The basis for data processing
The legal basis for data processing as part of the use of the Account is Art. 6 sec. 1 lit. b) GDPR, i.e. the performance of the contract for maintaining an Account in the Online Store.
Data storage period / criteria for determining the storage period
Your personal data contained in the Account will be processed for the duration of the Account’s operation, i.e. for the duration of the Account maintenance service in the Online Store. You can decide to delete your Account at any time, which will also result in the removal of your personal data from the database. Remember that deleting an Account does not result in the deletion of data regarding orders placed via the Online Store.
Purchases – Orders with and without logging in
Data
When you purchase our goods, in addition to identification (such as name and surname) and contact details (such as telephone number, address or e-mail address), we also collect information about your purchases and payments (e.g. information about purchased goods, order value, method of payment. , invoice details and delivery address). We will require this data from you each time you make purchases without logging in, in other words, without creating an Account by you Online Store, or once when creating an Account.
Purpose of data processing
The processing of data in the above-mentioned situations will take place in order to perform the sales contract or in connection with the intention to conclude it, as well as to fulfill the obligations imposed on us by applicable law (e.g. issuing a sales document).
The basis for data processing
The legal basis for the processing of purchase data is the conclusion and performance of a contract to which you are a party, in accordance with Art. 6 sec. 1 lit. b) GDPR.
Data storage period / criteria for determining the storage period
We process your personal data until the end of the contract, and after that time, for other lawful purposes related to the contract, e.g.
Treatment of possible claims, i.e. until the end of the calendar year in which the 6-year limitation period expires. In the absence of a contract, we process your data – until the application is considered and for 3 years for possible complaints and claims.
Newsletter
Data
When subscribing to the newsletter, you only provide us with your e-mail address.
Purpose of data processing
Personal data provided as part of the newsletter service is processed in order to send information containing image and product advertisements, information about new products, promotions, sales, special, promotional and competition campaigns. It should be borne in mind that this type of data processing involves an analysis of your profile to determine what are its preferences in order to send information relevant to you. You can unsubscribe from the newsletter at any time free of charge.
The basis for data processing
The legal basis for the processing of data as part of the sending of the newsletter is generally the consent pursuant to Art. 6 sec. 1 lit. a) GDPR.
Data storage period / criteria for determining the storage period
If you withdraw your consent to receive the newsletter, your data will be immediately blocked and then deleted. As a result, no personalized advertising will be sent (e.g. personalized newsletter, information e-mails, etc.).
Provision of personal data
Your personal data may be disclosed to third parties that support us in the provision of services, including suppliers and partners:
technology-related services (for example, support for our Website and other systems that we use to provide you with our services)
providing logistics, transport and delivery services
providing services related to marketing and advertising (including newsletter)
other customer support services.
We provide our suppliers and partners only with the personal data that enables them to provide services to us and we require them to maintain the confidentiality and security of information. We also verify whether they provide adequate personal data protection measures.
In addition, your personal data may be disclosed to entities authorized to obtain them on the basis of applicable law, e.g. law enforcement authorities. To the extent permitted by applicable law, we may also provide personal data to institutions involved in debt collection and debt trading.
Use of cookies and other technologies
Cookies
We use cookies, i.e. information sent by the website that you visit. They are saved on the end device (computer, laptop, smartphone) that we use when browsing the Website. We use cookies to:
ensuring the smooth functioning of the Website
statistical and analytical in order to improve the structure and content of the Website
advertising, adjusting the content of the Online Store Website to your preferences and optimizing the use of the Website
optimizing the advertising and marketing offer for you
Cookies and information stored in them or accessing them do not change the configuration of the device and the software installed on this device. The information obtained by us thanks to cookies is not assigned to a specific person and does not allow him to be identified. You can change the way cookies are used by the browser, including blocking or removing those that come from the Website. To do this, you need to change your browser settings. If you do not change these settings, you accept the use of cookies.
Most browsers offer the option of accepting or rejecting all cookies, only accepting certain types, or informing you each time a website tries to save them. You can also easily delete cookies that have already been stored on the device by the browser. The management and deletion of cookies varies depending on the browser used. Detailed information on managing cookies for some browsers:
Firefox,
Chrome,
Internet Explorer,
Safari,
Opera.
More information on managing cookies can be found at www.wszystkoociasteczkach.pl or on the website of the European platform www.allaboutcookies.org.
Web Profiling and Tracking
We track your traffic on our website, and then use the collected information, including as part of creating the so-called personalized advertising, as well as to optimize the Website in order to increase its usability. For this purpose, we use such tools as: Google AdWords or Google Analytics.
How do we use Google AdWords?
User data profiling pr
With the use of Google AdWords, the following tools are used: Remarketing and the Similar Audience function. Both of these tools allow us to send an advertising message to Users who have already visited Our Website or to Users similar to them, as well as prepare an appropriate message for them, e.g. about products or services that Users were interested in when visiting the Website.
Below we present a detailed description of the operation of tools using Google AdWords, such as Remarketing and Similar Audiences.
How do we use remarketing or Similar Audiences in online advertising?
We use remarketing tools to track Users’ movements on the web and direct personalized advertising to them, based on their preferences and previously disclosed demand for a specific service or product that Users were looking for on the Website. Thanks to this, we can also provide such Users with information, e.g. about existing promotions or special offers for goods or services in which the User was previously interested.
Similar users are people who have not viewed the Website, but their general characteristics are similar to those of users who have viewed the Website. Based on the activities performed by such users on the Internet, the so-called similar ones, Google categorizes them appropriately in terms of their similarity to users. Our advertising may be sent by Google to users similar to the users who have visited the Website, at its express, separate request.
How do third party vendors, including Google, display Our ads on the Internet?
Our advertisements are displayed by external suppliers, including, among others, Google on websites such as: Google Display Network, i.e. on websites that allow the display of advertising boxes with advertisements directed via Google AdWords.
How do third party vendors, including Google, use cookies to serve ads based on past users’ visits to Our Website?
An auction takes place on the website of the third-party advertising space provider. Several advertisers are competing for a place in a specific box, including us. When fighting for an advertisement place, we use our own list of recipients, which is based on „cookies” that have been collected by us.
How can you opt out of cookies?
Website Users may opt out of the Google cookie file using the following link, which allows you to change the settings of advertisements displayed by Google on Users’ devices: https://adssettings.google.pl/authenticated.
Website users may also opt out of third-party cookies on the Network Advertising Initiative’s website via the following link: http://optout.networkadvertising.org/?c=1#!/.
We use DoubleClick Remarketing Pixels. The user may opt out
from DoubleClick cookies via the DoubleClick website or the Network Advertising Initiative.
How do we use Google Analytics?
The Google Analitics system is used by us to track traffic on our website, as well as to create market and statistical analyzes, and to improve the quality of information presented on the website. In addition, using the Google Analytics System, we also create marketing lists based on specific actions taken by the User on the Website.
The Google Analytics tool we use stores data for a period of 50 months from the date of collection. The retention period is for user-level and event-level data related to cookies, user IDs (e.g. User-ID) and ad IDs (e.g. DoubleClick cookies, Android ad serving ID and Apple ID for advertisers).
The user may independently turn off the tracking of movements on the Sensual Woman com.pl website, using the following device: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Each User may consent to the use of cookies (in terms of profiling) by clicking on the „Continue” button or by clicking „X” on the Pop-up that appears after launching the main website of Sensualwoman.com.pl.
The consent to profiling may be revoked at any time – however, this will not affect the lawfulness of the processing of personal data carried out before its withdrawal.
The consent to profiling may be revoked by clicking the following button: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
How do we use Facebook Conversion Pixel and Facebook Remarketing?
We use Facebook Conversion Pixel and Facebook Remarketing for help
which we can recognize if someone clicked on our Facebook ad and was subsequently redirected to our website. However, we do not collect or receive any information that allows the identification of a specific User.
The information obtained thanks to Facebook Conversion Pixel is used to create statistics on the effectiveness and use of our Facebook advertising campaigns, which should be treated as the legitimate interest of the Administrator (Article 6 (1) (f) of the GDPR). However, we do not collect or receive any information about which Facebook users have been shown such targeted advertising. We are also unable to identify individual users.
For more information on the purposes and scope of collecting and processing personal data by Facebook, as well as possible settings to protect privacy on Facebook, see Facebook’s data policy.
What are the consequences of resigning from our use of cookies for profiling?
Opting out of cookies that allow you to display advertisements tailored to the interests of Website Users means that Users will not receive Our Ads that are related to the activity of these Users on the Website. In other words, Users who disable cookies will not see our cookie-based ads at all. They may, however, see other ads, but their targeting will not use cookies.
How will the website work without consent to the use of cookies?
In the absence of Users’ consent to the use of cookies aimed at the so-called profiling, on Users’ devices, cookies will still be saved only necessary to ensure the proper functioning of the Website (related to, e.g.
with settings of the preferred language, filling out shopping forms etc.). Each User may modify these settings as part of the web browser they use, but then some parts of the Website will not function properly.
Rights of data subjects
The data subject has:
The right of access (Article 15 of the GDPR), i.e. requests from the Administrator to provide information on the processing of their personal data, i.e. to confirm whether the personal data of the person concerned are processed. If data about a person is processed, he is entitled to access them, obtain a copy of them and obtain the following information: about the purposes of processing, categories of personal data, information about recipients or categories of recipients to whom the data has been or will be disclosed, about the storage period data or the criteria for determining them, about the rights of a person related to the processing of his personal data, about the possibility of lodging a complaint to the supervisory authority, about the source of obtaining personal data, if not obtained directly from the data subject, and about profiling and automated processing of decisions ;
The right to rectify (Article 16 of the GDPR), i.e. if a person receives information that his personal data processed by the Administrator is incorrect, out of date or incomplete, he has the right to request immediate rectification or supplementation;
The right to delete data (Article 17 of the GDPR), i.e. they may request the deletion of their personal data, but if the person has consented to the processing of personal data, the request for deletion will have the same effect as the withdrawal of consent;
The right to limit data processing (Article 18 of the GDPR), i.e. requesting the cessation of their processing, except for their storage, in situations where:
a.the data subject questions the accuracy of the personal data;
b. the data subject questions the lawfulness of the processing of personal data by the Administrator;
c. The administrator no longer needs these data, but they are needed by the data subject to establish, assert or defend his claims;
d. the data subject has objected to the processing and this objection has been recognized by the Administrator;
The right to transfer data (Article 20 of the GDPR), which means the right to receive personal data made available to the Administrator in a structured format, common use, readable by a specific device, so that it can be transferred directly to another entity, provided that it is possible from a technical point of view;
The right to object to processing (Article 21 of the GDPR), which means the right to object by the data subject to the use of their personal data for purposes related to direct marketing of products and services, as well as other marketing activities carried out by the Administrator sent via e-mail or sms). The objection does not result in the removal of the data, but only in the cessation of their use by the Administrator in c
marketing elements.
The right to withdraw consent, which means that in cases where the processing of data takes place on the basis of the consent granted, the data subject has the right to withdraw the consent granted for individual purposes of processing, at any time. Withdrawal of consent does not affect the lawfulness of the processing carried out until the consent is withdrawn;
Right to lodge a complaint with the competent supervisory authority. If the data subject believes that the data is being processed illegally, he has the right to lodge a complaint with the competent supervisory authority:
Changes to the Privacy Policy
The provisions of the Privacy Policy may be changed or updated, therefore we recommend that you follow the changes regularly. We will inform you about any changes or additions by posting relevant information on the Website, and in the event of significant changes, we may also send you separate notifications to the e-mail address provided by you.