PL
REGULAMIN USŁUGI NEWSLETTERA
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy dokument określa zasady: (1) świadczenia przez Usługodawcę Usługi Newslettera, (2) przetwarzania danych osobowych osób fizycznych korzystających z Usługi Newslettera; (3) przyznawania dodatkowych świadczeń promocyjnych związanych z zapisem do Newslettera
1.2. Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
Lp., Termin, Definicja:
1., Usługodawca , Firma Sensual Woman przy ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej SKAT prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki duńskiej. Adres do doręczeń: ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Dania, adres e-mail Sensual.Woman.SW@gmail.com
2., Regulamin, Niniejszy regulamin określający zasady świadczenia Usługi Newslettera.
3., Serwis, Zbiór stron www wraz z przyporządkowanym mu zbiorem mechanizmów interaktywnych (aplikacji), połączonych ze sobą za pomocą odnośników internetowych w jedną spójną całość, umieszczony pod domeną www.sensualwoman.com.pl;
4, Użytkownik, osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej;
5., Usługobiorca, Użytkownik, który korzysta z Usługi;;
6., Usługa, Usługa Newslettera, Newsletter, usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu przez Usługodawcę cyklicznych informacji handlowych, w szczególności informacji o promocjach, nowościach, ofertach i działalności Usługodawcy – na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę, Newsletter stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
7., RODO, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119)
, RODO,
1.3. Wszystkie wyrazy pisane z dużej litery mają także definicje ustalone zgodnie z regulaminem sklepu internetowego www.sensualwoman.com.pl, o ile okoliczności, w jakich ich użyto lub niniejszy Regulamin nie nakazują przypisać tym terminom innego znaczenia.
WARUNKI TECHNICZNE
2.1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usługi Newslettera (1) komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu; (2) aktywne konta pocztowe e-mail oraz wraz z dostępem; (3) zalecana zainstalowana aktualna wersja przeglądarki np. Firefox, Chrome, Internet Explorer albo inne oprogramowanie o podobnych parametrach i funkcjach.
ZAWARCIE I ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
3.1. Świadczenie Usługi wymaga złożenia zamówienia na Usługę przez Usługobiorcę. Złożenie zamówienia na Usługę następuje poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego w Serwisie lub w inny sposób udostępnionego przez Usługodawcę, w szczególności formularza papierowego udostępnionego w Salonie.
3.2. Korzystanie z Usługi Newslettera następuje po wykonaniu łącznie następujących kroków przez Użytkownika (1) podaniu adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane edycje Newslettera (2) wyrażeniu woli otrzymywania Newslettera zgodnie z Regulaminem (np. poprzez kliknięcie przycisku „ZAPISZ SIĘ”) i/lub Akceptacji Regulaminu Newslettera poprzez zaznaczenie odpowiedniego „checkboxa” (3) kliknięciu linku potwierdzającego zamówienie Newslettera zamieszczonego w przesłanej przez Usługodawcę wiadomości elektronicznej.
3.3. Podanie w formularzu, podczas czynności rejestracyjnych, adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Użytkownika jest niezbędne do świadczenia usługi Newsletter. Podanie w formularzu innych danych osobowych nie jest konieczne i leży w sferze uznania Użytkownika, a ich przetwarzanie uzależnione jest od zgody Użytkownika. Dane te służą do ustalania profilu Użytkownika i pozwalają na dostosowanie zawartości Newslettera do jego potrzeb.
3.4. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Umowa o świadczenie Usługi może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w każdym czasie.
3.5. Rozwiązanie umowy wymaga wysłania oświadczenia na adres korespondencyjny lub adres e-mail drugiej strony. Jednostronna rezygnacja złożona zgodnie z pkt. 5.5. także stanowi formę poprawnie złożonego oświadczenia.
POSTANOWIENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE NEWSLETTERA, PRAWA I OBOWIĄZKI
4.1. Każdy Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią Newslettera przed jego zamówieniem u Usługodawcy.
4.2. Usługobiorca zobowiązany jest przestrzegać warunków Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Usługi.
4.3. Usługobiorca nie może korzystać z Usługi w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, w szczególności Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i aktualność danych podanych Usługodawcy (np. adresu e-mail).
4.4. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi i wysyłania Newslettera na adres e-mail Usługobiorcy podany przy zamawianiu Usługi.
4.5. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z tej Usługi (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza zawartego w wiadomości e-mail zawierającej edycję Newslettera.
4.6. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili modyfikować dane i parametry przekazane w ramach wyboru opcji Newslettera poprzez edycję podanych danych (w ramach edycji danych Konta w Serwisie lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy).
4.7. Częstotliwość otrzymywania Newslettera a także jego treść ustalana jest przez Usługodawcę.
4.8. Treści zawarte w edycjach Newslettera mają charakter reklamowy i promocyjny, zawierają informacje handlowe pochodzące od Usługodawcy oraz dotyczą produktów i usług Usługodawcy lub innych podmiotów, których Asortyment sprzedawany jest w ramach Serwisu. W szczególności przedmiotem edycji Newslettera mogą być informacje o promocjach, konkursach, wyprzedażach i nowościach w Serwisie a także informacje o działalności i ofertach Salonów oraz Usługodawcy.
REKLAMACJE
6.1. Usługobiorcy mają prawo zgłaszać Usługodawcy reklamacje dotyczące Usługi, w tym Promocji, w terminie 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia uzasadniającego reklamację.
6.2. Zaleca się, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: opis i powód reklamacji wraz z treścią żądania, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji dotyczącej usługi Newsletter oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Użytkownik życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji dotyczącej usługi Newsletter, a także preferowany przez Użytkownika sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Użytkownik nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Usługodawca zwróci się do Użytkownika o ich uzupełnienie.
6.3. Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, włączając w to wysyłkę odpowiedzi na reklamację. Usługodawca rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Usługodawcy Usługobiorca zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
6.4. Decyzja Usługodawcy w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Bez względu na postępowanie reklamacyjne Usługobiorca ma prawo dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Administratorem danych osobowych usługobiorców jest Firma Sensual Woman , Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Dania , adres e-mail: Sensual.Woman.SW@gmail.com.
7.2. Administrator danych osobowych w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail:asiula1208.ak@gmail.com
7.3. Administrator przetwarza dane osobowe:
7.3.1. w celu wykonania umowy na świadczenie Usługi pomiędzy Administratorem a Usługobiorcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO w związku z art. 18 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w zakresie niezbędnym do wykonania tejże umowy – do czasu wygaśnięcia umowy,
– z zastrzeżeniem, że dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone na podstawie obowiązującego prawa np.:
7.3.2. w celu dochodzenia roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) – do czasu przedawnienia roszczeń,
7.3.3. w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego (w tym analizowania i profilowania danych w celach marketingowych) produktów i usług Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes administratora) do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez Usługobiorcę.
7.4. Administrator przetwarza dane osobowe Usługobiorcy niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy o świadczenie Usługi przez Usługodawcę. W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez Usługobiorcę z Usługi w sposób niezgodny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, Usługodawca może przetwarzać dane osobowe Usługobiorcy w celu i w zakresie potrzebnym do ustalenia odpowiedzialności Usługobiorcy.
7.5. Usługodawca może przetwarzać m.in. następujące dane osobowe: 1) nazwisko i imię, 2) adres zameldowania na pobyt stały lub adres do korespondencji, 3) adres poczty elektronicznej, przy czym podanie adresu poczty elektronicznej jest niezbędne do świadczenia Usługi. Podanie w formularzu innych danych osobowych nie jest konieczne i leży w sferze uznania Użytkownika, a ich przetwarzanie uzależnione jest od zgody Użytkownika. Dane te służą do ustalania profilu Użytkownika i pozwalają na dostosowanie zawartości Newslettera do jego preferencji. W przypadku żądania przez Użytkownika dopasowania treści Newslettera do preferencji lub parametrów podanych przez Użytkownika (np. płeć, preferowane marki, rozmiary itp.), podanie tych preferencji lub parametrów jest niezbędne do dopasowania treści Newslettera do zakresu żądania.
7.6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia Usługi będzie skutkować niemożliwością świadczenia Usługi przez Usługodawcę w całości (gdy brak adresu poczty elektronicznej) lub w zakresie w jakim Użytkownik nie podał danych (gdy brak podania preferencji lub parametrów).
7.7. Usługodawca może przetwarzać również następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Usługobiorcę z Usługi (dane eksploatacyjne): 1) oznaczenia identyfikujące nadawane na podstawie danych, o których mowa w pkt. 7.5., 2) oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Usługobiorca, 3) informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z Usługi, 4) informacje o skorzystaniu przez Usługobiorcę z Usługi.
7.8. Usługodawca jako administrator danych dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Usługobiorców. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Usługodawca może, na podstawie art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, powierzać przetwarzanie danych osobowych Usługobiorców innym podmiotom. Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
7.9. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7.10. Dane Użytkowników mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu.
ZMIANY REGULAMINU
8.1. Usługodawca uprawniony jest do wprowadzania zmian Regulaminu, jest on wówczas zobowiązany do powiadomienia Usługobiorców o zmianie Regulaminu przed wejściem w życie tych zmian.
8.2. Powiadomienie, o którym mowa powyżej może mieć w szczególności formę wiadomości e-mail.
8.3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dniu podanym przez Usługodawcę.
8.4. Usługobiorca może rozwiązać umowę o świadczenie Usługi w związku z wprowadzanymi zmianami w Regulaminie, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania powiadomienia, o którym mowa powyżej. Niewypowiedzenie umowy przez Usługobiorcę w tym terminie oznacza akceptację przez Usługobiorcę wszystkich zmian Regulaminu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Regulamin jest udostępniony Usługobiorcom nieodpłatnie na stronach Serwisu w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy dotyczącej usługi Newsletter następuje np. przez przesłanie Usługobiorcy na podany adres poczty elektronicznej treści zawartej umowy.
9.2. Wszelkie pytania oraz oświadczenia składane Usługodawcy w postaci elektronicznej, należy kierować na następujący adres asiula1208.ak@gmail.com 9.3 Niniejszy Regulamin obowiązuje od maja 2019 roku.
ENG
REGULATIONS FOR THE NEWSLETTER SERVICE
GENERAL PROVISIONS
1.1. This document sets out the rules for: (1) the provision of the Newsletter Service by the Service Provider, (2) the processing of personal data of natural persons using the Newsletter Service; (3) granting additional promotional benefits related to the subscription to the Newsletter
1.2. The terms used in the Regulations mean:
Item, Term, Definition:
1., Service Provider, Sensual Woman Company at ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg entered into the SKAT Central Register and Information on Economic Activity kept by the minister responsible for the Danish economy. Address for service: ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark, email Sensual.Woman.SW@gmail.com
2., Regulations, These regulations specifying the rules for the provision of the Newsletter Service.
3., Website, A collection of websites along with the set of interactive mechanisms (applications) assigned to it, connected with each other by means of internet links into one coherent whole, placed under the domain www.sensualwoman.com.pl;
4, the User, a natural person, a legal person or an organizational unit without legal personality;
5., the Service Recipient, the User who uses the Service ;;
6., Service, Newsletter Service, Newsletter, service provided by the Service Provider by electronic means, consisting in sending cyclical commercial information by the Service Provider, in particular information on promotions, news, offers and activities of the Service Provider – to the e-mail address provided by the Service Recipient, the Newsletter is a service provided electronically within the meaning of the Act of July 18, 2002 on the provision of electronic services;
7., GDPR, Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46 / EC (general Data Protection Regulation) of 27 April 2016 (Journal of Laws UE.L No. 119)
, GDPR,
1.3. All capitalized words also have definitions established in accordance with the regulations of the online store www.sensualwoman.com.pl, unless the circumstances in which they are used or these Regulations require assigning these terms to a different meaning.
TECHNICAL CONDITIONS
2.1. Technical requirements necessary to use the Newsletter Service (1) computer or other device with Internet access; (2) active e-mail accounts and accounts with access; (3) recommended installed current browser version, eg Firefox, Chrome, Internet Explorer or other software with similar parameters and functions.
CONCLUSION AND TERMINATION OF THE CONTRACT FOR THE PROVISION OF THE SERVICE
3.1. Provision of the Service requires the Customer to place an order for the Service. Placing an order for the Service takes place by filling in the form provided on the Website or otherwise provided by the Service Provider, in particular the paper form provided at the Salon.
3.2. The use of the Newsletter Service takes place after completing the following steps by the User (1) providing the e-mail address to which the Newsletter editions are to be sent (2) expressing the will to receive the Newsletter in accordance with the Regulations (e.g. by clicking the „SUBSCRIBE” button) and / or Acceptance of the Newsletter Regulations by selecting the appropriate „checkbox” (3) clicking the link confirming the order of the Newsletter included in the e-mail sent by the Service Provider.
3.3. Providing the User’s e-mail address (e-mail address) in the form during registration is necessary to provide the Newsletter service. Providing other personal data in the form is not necessary and is at the discretion of the User, and their processing depends on the User’s consent. These data are used to determine the User’s profile and allow the content of the Newsletter to be adapted to his needs.
3.4. The Newsletter service is provided free of charge for an indefinite period. The contract for the provision of the Service may be terminated by either party at any time.
3.5. Termination of the contract requires sending a statement to the correspondence address or e-mail address of the other party. Unilateral resignation submitted in accordance with point 5.5. it is also a form of a correctly submitted declaration.
GENERAL PROVISIONS RELATING TO THE NEWSLETTER, RIGHTS AND OBLIGATIONS
4.1. Each User is obliged to read the content of the Newsletter before ordering it from the Service Provider.
4.2. The Service Recipient is obliged to comply with the terms of the Regulations from the moment they start using the Service.
4.3. The Service Recipient may not use the Service in a manner inconsistent with the law, decency or the Regulations, in particular, the Service Recipient is prohibited from providing illegal content. The recipient is responsible for the real
The validity and timeliness of the data provided to the Service Provider (e.g. e-mail address).
4.4. The Service Provider undertakes to provide the Service and send the Newsletter to the Customer’s e-mail address provided when ordering the Service.
4.5. The Service Recipient may, at any time and without giving any reason, unsubscribe from this Service (resign from the Newsletter) by sending an appropriate request to the Service Provider, in particular via e-mail or the form contained in the e-mail containing the Newsletter edition.
4.6. The Service Recipient may at any time modify the data and parameters provided as part of the selection of the Newsletter option by editing the data provided (as part of editing the Account data on the Website or by sending an e-mail to the Service Provider).
4.7. The frequency of receiving the Newsletter as well as its content is determined by the Service Provider.
4.8. The content contained in the editions of the Newsletter are advertising and promotional in nature, contain commercial information from the Service Provider and relate to the products and services of the Service Provider or other entities whose Assortment is sold on the Website. In particular, the subject of the edition of the Newsletter may be information about promotions, competitions, sales and new products on the Website, as well as information about the activities and offers of the Salons and the Service Provider.
COMPLAINTS
6.1. Recipients have the right to submit complaints to the Service Provider regarding the Service, including the Promotion, within 14 days from the date of the event justifying the complaint.
6.2. It is recommended that the complaint should contain in particular: description and reason for the complaint along with the content of the request to which the complaint relates, the e-mail address (e-mail address) provided during registration for the Newsletter service and e-mail address (e-mail address) or address for correspondence to which a reply to the complaint is to be sent, if the User wishes to receive a reply to the complaint via post or e-mail to an address other than the e-mail address (e-mail address) provided during registration for the Newsletter service, and also the method of informing about the method of considering the complaint preferred by the User. The above content regarding the submission of a complaint is only an example that the User does not have to use and does not affect the effectiveness of complaints submitted without the recommended description of the complaint. In the event of any deficiencies in the submitted complaint, the Service Provider will ask the User to supplement them.
6.3. Consideration of the complaint takes 14 calendar days from the date of its receipt, including sending a response to the complaint. When considering the complaint, the Service Provider will apply the provisions of the Regulations. The Service Recipient will be informed about the Service Provider’s decision in accordance with the data provided in the complaint.
6.4. The Service Provider’s decision on the complaint is binding and final. Regardless of the complaint procedure, the Service Recipient has the right to pursue claims before a common court.
PROCESSING OF PERSONAL DATA
7.1. The administrator of the personal data of the service recipients is Sensual Woman, Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark, e-mail address: Sensual.Woman.SW@gmail.com.
7.2. In order to properly protect personal data, the personal data administrator has appointed the Data Protection Officer, who can be contacted at the following e-mail address: asiula1208.ak@gmail.com
7.3. The administrator processes personal data:
7.3.1. in order to perform the contract for the provision of the Service between the Administrator and the Service Recipient pursuant to art. 6 sec. 1 letter b) of the GDPR in connection with art. 18 sec. 1 of the Act on the provision of electronic services to the extent necessary to perform this contract – until the contract expires,
– with the proviso that these data may also be processed after the expiry of this contract, but only if it is allowed under applicable law, e.g.
7.3.2. in order to pursue claims (pursuant to Article 6 (1) (f) of the GDPR) – until the claims are time-barred,
7.3.3. in order to conduct direct marketing (including analyzing and profiling data for marketing purposes) of the Administrator’s products and services pursuant to art. 6 sec. 1 lit. f) GDPR (legitimate interest of the administrator) until an objection is raised by the Service Recipient.
7.4. The Administrator processes the Customer’s personal data necessary to establish, shape the content, change or terminate the contract for the provision of the Service by the Service Provider. If the Service Provider obtains information about the Service Recipient’s use of the Service in a manner inconsistent with the law, morality or the Regulations, the Service Provider may process the Service Recipient’s personal data for the purpose and to the extent necessary to determine the Service Recipient’s liability.
7.5. The service provider may process, among others the following personal data: 1) surname and first name, 2) permanent residence address or
b correspondence address, 3) e-mail address, and providing the e-mail address is necessary for the provision of the Service. Providing other personal data in the form is not necessary and is at the discretion of the User, and their processing depends on the User’s consent. These data are used to determine the User’s profile and allow the content of the Newsletter to be adapted to his preferences. If the User requests that the content of the Newsletter be adjusted to the preferences or parameters provided by the User (e.g. gender, preferred brands, sizes, etc.), providing these preferences or parameters is necessary to adjust the content of the Newsletter to the scope of the request.
7.6. Providing personal information is voluntary. Refusal to provide personal data marked as necessary for the provision of the Service will result in the Service Provider’s inability to provide the Service in full (if there is no e-mail address) or to the extent that the User has not provided data (if no preferences or parameters are provided).
7.7. The Service Provider may also process the following data characterizing the manner of using the Service by the Service Recipient (operational data): 1) identifying marks given on the basis of the data referred to in point 7.5., 2) markings identifying the end of the telecommunications network or the IT system used by the Service Recipient, 3) information on the start, end and scope of each use of the Service, 4) information on the Service Recipient’s use of the Service.
7.8. The Service Provider, as the data administrator, takes care of the security of personal data provided by the Customers. These data are protected against unauthorized access. The service provider may, pursuant to art. 31 of the Act on the Protection of Personal Data, entrust the processing of Users’ personal data to other entities. The recipients of personal data will be: external entities providing and supporting the Administrator’s ICT systems, providing services related to the Administrator’s current operations – under relevant agreements for entrusting the processing of personal data and ensuring the use of the above-mentioned entities of adequate technical and organizational measures ensuring data protection.
7.9. Each person whose data is processed, to the extent resulting from legal provisions, has the right to access their data and rectify it, delete it, limit processing and the right to object to data processing. Each person whose data is processed has the right to lodge a complaint with the supervisory authority.
7.10. Users’ data may be processed in an automated manner and may be profiled.
CHANGES TO THE REGULATIONS
8.1. The Service Provider is entitled to amend the Regulations, he is then obliged to notify the Customers about the changes to the Regulations before the changes come into force.
8.2. The notification referred to above may, in particular, be in the form of an e-mail.
8.3. Amendments to the Regulations come into force on the date specified by the Service Provider.
8.4. The Service Recipient may terminate the contract for the provision of the Service in connection with the changes to the Regulations within 7 calendar days from the date of receipt of the notification referred to above. Failure to terminate the contract by the Service Recipient within this period means that the Service Recipient accepts all amendments to the Regulations.
FINAL PROVISIONS
9.1. The Regulations are made available to the Service Recipients free of charge on the Website pages in a form that enables the acquisition, playback and recording of the content of these Regulations using the ICT system used by the Service Recipient. Consolidation, security and sharing of the content of the contract regarding the Newsletter service takes place, for example, by sending the Service User the content of the contract to the e-mail address provided.
9.2. Any questions and declarations submitted to the Service Provider in electronic form should be sent to the following address asiula1208.ak@gmail.com 9.3 These Regulations shall apply from May 2019.
DK
BESTEMMELSER FOR NYHEDSBREVET
GENERELLE BESTEMMELSER
1.1. Dette dokument angiver reglerne for: (1) leveringen af nyhedsbrevstjenesten af tjenesteudbyderen, (2) behandling af personoplysninger om fysiske personer, der bruger nyhedsbrevstjenesten; (3) tildeling af yderligere salgsfremmende fordele i forbindelse med abonnementet på nyhedsbrevet
1.2. De udtryk, der anvendes i vedtægterne, betyder:
Vare, term, definition:
1., Serviceudbyder, Sensual Woman Company på ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg indført i SKAT Centralregister og Oplysninger om Økonomi, der føres af ministeren med ansvar for dansk økonomi. Serviceadresse: ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Danmark, mail Sensual.Woman.SW@gmail.com
2., Bestemmelser, Disse regler specificerer reglerne for levering af nyhedsbrevstjenesten.
3., Hjemmeside, En samling af websteder sammen med det sæt af interaktive mekanismer (applikationer), der er tildelt det, forbundet med hinanden ved hjælp af internetlinks i én sammenhængende helhed, placeret under domænet www.sensualwoman.com.pl;
4, Brugeren, en fysisk person, en juridisk person eller en organisatorisk enhed uden juridisk person;
5., tjenestemodtageren, brugeren, der bruger tjenesten;;
6., Tjeneste, Nyhedsbrevstjeneste, Nyhedsbrev, tjeneste leveret af Tjenesteudbyderen ad elektronisk vej, bestående i at sende cykliske kommercielle oplysninger fra Tjenesteudbyderen, især oplysninger om kampagner, nyheder, tilbud og aktiviteter fra Tjenesteudbyderen – til e -mail-adresse oplyst af tjenestemodtageren, nyhedsbrevet er en tjeneste, der leveres elektronisk i henhold til loven af 18. juli 2002 om levering af elektroniske tjenester;
7., GDPR, Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2016/679 af 27. april 2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og om fri udveksling af sådanne oplysninger og om ophævelse af direktiv 95 /46 / EF (generel databeskyttelsesforordning) af 27. april 2016 (Journal of Laws UE.L No. 119)
, GDPR,
1.3. Alle ord med store bogstaver har også definitioner, der er etableret i overensstemmelse med reglerne for onlinebutikken www.sensualwoman.com.pl, medmindre de omstændigheder, hvorunder de bruges, eller disse regler kræver, at disse udtryk tildeles en anden betydning.
TEKNISKE BETINGELSER
2.1. Tekniske krav, der er nødvendige for at bruge nyhedsbrevstjenesten (1) computer eller anden enhed med internetadgang; (2) aktive e-mail-konti og konti med adgang; (3) anbefalet installeret aktuel browserversion, f.eks. Firefox, Chrome, Internet Explorer eller anden software med lignende parametre og funktioner.
KONKLUSION OG OPSIGELSE AF KONTRAKTEN OM UDVIKLING AF TJENESTE
3.1. Levering af Tjenesten kræver, at Kunden afgiver en ordre på Tjenesten. Afgivelse af en bestilling på Tjenesten sker ved at udfylde formularen, der er angivet på Hjemmesiden eller på anden måde udleveret af Tjenesteudbyderen, især den papirformular, der udleveres i Salonen.
3.2. Brugen af nyhedsbrevstjenesten finder sted efter at have gennemført følgende trin ved, at brugeren (1) angiver den e-mailadresse, som nyhedsbrevsudgaverne skal sendes til (2) og udtrykker viljen til at modtage nyhedsbrevet i overensstemmelse med reglerne ( ved at klikke på knappen „ABONNER” og/eller accept af nyhedsbrevsbestemmelserne ved at markere det relevante „afkrydsningsfelt” (3) ved at klikke på linket, der bekræfter rækkefølgen af nyhedsbrevet, der er inkluderet i e-mailen sendt af tjenesteudbyderen.
3.3. Det er nødvendigt at angive brugerens e-mailadresse (e-mailadresse) i formularen under registreringen for at kunne levere nyhedsbrevstjenesten. Afgivelse af andre personoplysninger i formularen er ikke nødvendig og er efter brugerens skøn, og deres behandling afhænger af brugerens samtykke. Disse data bruges til at bestemme Brugerens profil og gøre det muligt at tilpasse indholdet af nyhedsbrevet til dennes behov.
3.4. Nyhedsbrevstjenesten leveres gratis på ubestemt tid. Kontrakten om levering af Tjenesten kan opsiges af begge parter til enhver tid.
3.5. Opsigelse af kontrakten kræver fremsendelse af en erklæring til den anden parts korrespondanceadresse eller e-mailadresse. Ensidig opsigelse indgivet i henhold til pkt 5.5. det er også en form for en korrekt afgivet erklæring.
GENERELLE BESTEMMELSER VEDRØRENDE NYHEDSBREVET, RETTIGHEDER OG FORPLIGTELSER
4.1. Hver bruger er forpligtet til at læse indholdet af nyhedsbrevet, før det bestilles fra tjenesteudbyderen.
4.2. Tjenestemodtageren er forpligtet til at overholde vilkårene i Regulativerne fra det øjeblik, de begynder at bruge Tjenesten.
4.3. Tjenestemodtageren må ikke bruge Tjenesten på en måde, der er uforenelig med loven, anstændighed eller reglerne, især er det forbudt for tjenestemodtageren at levere ulovligt indhold. Modtageren er ansvarlig for det virkelige
Gyldigheden og aktualiteten af de data, der leveres til tjenesteudbyderen (f.eks. e-mailadresse).
4.4. Tjenesteudbyderen forpligter sig til at levere Tjenesten og sende Nyhedsbrevet til Kundens e-mailadresse, der er oplyst ved bestilling af Tjenesten.
4.5. Tjenestemodtageren kan til enhver tid og uden at angive nogen grund afmelde sig denne Tjeneste (fratræde Nyhedsbrevet) ved at sende en passende anmodning til Tjenesteudbyderen, især via e-mail eller formularen indeholdt i e-mailen, der indeholder nyhedsbrevsudgaven.
4.6. Tjenestemodtageren kan til enhver tid ændre de data og parametre, der leveres som en del af valget af nyhedsbrevsmuligheden ved at redigere de leverede data (som en del af redigering af kontodata på webstedet eller ved at sende en e-mail til tjenesteudbyderen) .
4.7. Hyppigheden af at modtage nyhedsbrevet samt dets indhold bestemmes af tjenesteudbyderen.
4.8. Indholdet i nyhedsbrevets udgaver er af reklame- og salgsfremmende karakter, indeholder kommerciel information fra tjenesteudbyderen og vedrører produkter og tjenester fra tjenesteudbyderen eller andre enheder, hvis sortiment sælges på webstedet. Emnet for udgaven af Nyhedsbrevet kan især være information om kampagner, konkurrencer, udsalg og nye produkter på Hjemmesiden samt information om Salonernes og Serviceudbyderens aktiviteter og tilbud.
KLAGER
6.1. Modtagere har ret til at indgive klager til Tjenesteudbyderen vedrørende Tjenesten, herunder Kampagnen, inden for 14 dage fra datoen for den begivenhed, der begrunder klagen.
6.2. Det anbefales, at klagen især skal indeholde: beskrivelse og begrundelse for klagen samt indholdet af den anmodning, klagen vedrører, den e-mailadresse (e-mailadresse), der er oplyst ved tilmelding til nyhedsbrevstjenesten og e-mail. -mail-adresse (e-mailadresse) eller adresse til korrespondance, hvortil der skal sendes svar på klagen, hvis Brugeren ønsker at modtage svar på klagen pr. post eller e-mail til en anden adresse end e- e-mailadresse (e-mail-adresse) angivet under tilmelding til nyhedsbrevstjenesten, og også metoden til at informere om metoden til at overveje klagen, som brugeren foretrækker. Ovenstående indhold vedrørende indgivelse af en klage er kun et eksempel, som brugeren ikke skal bruge og påvirker ikke effektiviteten af klager, der indgives uden den anbefalede beskrivelse af klagen. I tilfælde af mangler ved den indsendte klage vil Tjenesteyderen bede Brugeren om at supplere dem.
6.3. Behandlingen af klagen tager 14 kalenderdage fra datoen for dens modtagelse, inklusive afsendelse af et svar på klagen. Ved behandlingen af klagen vil tjenesteyderen anvende bestemmelserne i reglementet. Tjenestemodtageren vil blive informeret om Tjenesteyderens beslutning i overensstemmelse med de data, der er angivet i klagen.
6.4. Tjenesteyderens afgørelse om klagen er bindende og endelig. Uanset klageproceduren har Servicemodtageren ret til at forfølge krav ved en fælles domstol.
BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER
7.1. Administrator af servicemodtagernes personoplysninger er Sensual Woman, Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Danmark, e-mailadresse: Sensual.Woman.SW@gmail.com.
7.2. For at beskytte persondata ordentligt har persondataadministratoren udpeget den databeskyttelsesansvarlige, som kan kontaktes på følgende e-mailadresse: asiula1208.ak@gmail.com
7.3. Administratoren behandler personoplysninger:
7.3.1. for at udføre kontrakten om levering af tjenesten mellem administratoren og tjenestemodtageren i henhold til art. 6 sek. 1 litra b) i GDPR i forbindelse med art. 18 sek. 1, i lov om levering af elektroniske tjenester i det omfang, det er nødvendigt for at opfylde denne kontrakt – indtil kontraktens udløb,
– med det forbehold, at disse data også kan behandles efter denne kontrakts udløb, men kun hvis det er tilladt i henhold til gældende lovgivning, f.eks.
7.3.2. for at forfølge krav (i henhold til artikel 6, stk. 1, litra f) i GDPR) – indtil kravene er forældet,
7.3.3. for at udføre direkte markedsføring (herunder analyse og profilering af data til markedsføringsformål) af Administratorens produkter og tjenester i henhold til art. 6 sek. 1 lit. f) GDPR (administratorens legitime interesse), indtil en indsigelse rejses af tjenestemodtageren.
7.4. Administratoren behandler Tjenestemodtagerens personlige data, der er nødvendige for at etablere, forme indholdet, ændre eller opsige kontrakten om levering af Tjenesten af Tjenesteudbyderen. Hvis Tjenesteudbyderen modtager oplysninger om Tjenestemodtagerens brug af Tjenesten på en måde, der er uforenelig med loven, anstændighed eller Bestemmelserne, kan Tjenesteudbyderen behandle Tjenestemodtagerens personoplysninger til formålet og i det omfang, det er nødvendigt for at fastslå Tjenestemodtagerens ansvar.
7.5. Tjenesteudbyderen kan behandle bl.a følgende personoplysninger: 1) efternavn og fornavn, 2) fast bopælsadresse eller
b korrespondanceadresse, 3) e-mail-adresse, og oplysning om e-mailadressen er nødvendig for leveringen af Tjenesten. Afgivelse af andre personoplysninger i formularen er ikke nødvendig og er efter brugerens skøn, og deres behandling afhænger af brugerens samtykke. Disse data bruges til at bestemme brugerens profil og gøre det muligt at tilpasse indholdet af nyhedsbrevet til hans præferencer. Hvis brugeren anmoder om, at indholdet af nyhedsbrevet tilpasses til de præferencer eller parametre, som brugeren har angivet (f.eks. køn, foretrukne mærker, størrelser osv.), er det nødvendigt at angive disse præferencer eller parametre for at tilpasse indholdet af nyhedsbrevet til anmodningens omfang.
7.6. Det er frivilligt at give personlige oplysninger. Afvisning af at levere personoplysninger markeret som nødvendige for leveringen af Tjenesten vil resultere i Tjenesteudbyderens manglende evne til at levere Tjenesten fuldt ud (hvis der ikke er nogen e-mailadresse) eller i det omfang, Brugeren ikke har oplyst data (hvis ingen præferencer eller parametre er angivet).
7.7. Tjenesteudbyderen kan også behandle følgende data, der kendetegner tjenestemodtagerens måde at bruge Tjenesten på (driftsdata): 1) identifikationsmærker givet på grundlag af de i pkt. 7.5., 2) markeringer, der identificerer slutningen af telenetværket eller det it-system, som tjenestemodtageren benytter, 3) oplysninger om start, slutning og omfang af hver brug af tjenesten, 4) oplysninger om tjenestemodtagerens brug af tjenesten. Service.
7.8. Tjenesteudbyderen varetager som dataadministrator sikkerheden af personlige data leveret af Kunderne. Disse data er beskyttet mod uautoriseret adgang. Tjenesteyderen kan i medfør af art. 31, i lov om beskyttelse af personoplysninger, overlade behandlingen af Brugernes personoplysninger til andre enheder. Modtagerne af personoplysninger vil være: eksterne enheder, der leverer og understøtter Administratorens IKT-systemer, leverer tjenester relateret til Administratorens nuværende drift – i henhold til relevante aftaler om overdragelse af behandlingen af personoplysninger og sikring af brugen af ovennævnte enheder af passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der sikrer databeskyttelse.
7.9. Enhver person, hvis data behandles, i det omfang det følger af lovbestemmelser, har ret til at få adgang til deres data og berigtige dem, slette dem, begrænse behandlingen og ret til at gøre indsigelse mod databehandling. Hver person, hvis data behandles, har ret til at indgive en klage til tilsynsmyndigheden.
7.10. Brugernes data kan behandles på en automatiseret måde og kan være profileret.
ÆNDRINGER AF BESTEMMELSER
8.1. Tjenesteyderen er berettiget til at ændre Reglementet, han er herefter forpligtet til at underrette Kunderne om ændringerne af Reglementet, inden ændringerne træder i kraft.
8.2. Den ovennævnte meddelelse kan især være i form af en e-mail.
8.3. Ændringer af reglementet træder i kraft på den dato, som er angivet af tjenesteudbyderen.
8.4. Tjenestemodtageren kan opsige kontrakten om levering af Tjenesten i forbindelse med ændringerne af Reglerne inden for 7 kalenderdage fra datoen for modtagelse af ovennævnte meddelelse. Hvis Servicemodtageren ikke opsiger kontrakten inden for denne periode, betyder det, at Servicemodtageren accepterer alle ændringer til Reglerne.
AFSLUTTENDE BESTEMMELSER
9.1. Reglerne stilles gratis til rådighed for Servicemodtagerne på Hjemmesidens sider i en form, der muliggør erhvervelse, afspilning og optagelse af indholdet af disse Forskrifter ved hjælp af det IKT-system, som Servicemodtageren anvender. Konsolidering, sikkerhed og deling af kontraktens indhold vedrørende Nyhedsbrevstjenesten sker for eksempel ved at sende Tjenestebrugeren kontraktens indhold til den oplyste e-mailadresse.
9.2. Eventuelle spørgsmål og erklæringer, der sendes til tjenesteudbyderen i elektronisk form, skal sendes til følgende adresse asiula1208.ak@gmail.com 9.3 Disse regler gælder fra maj 2019.