REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.sensualwoman.com.pl
- 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym http://www.sensualwoman.com.pl prowadzony jest przez Joannę Stalińską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Firma Sensual Woman przy ul. Prinsensgade 41 Aps wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Duńskiej siedziby SKAT prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. CVR: DK39527642 CVRP 1023569244. Adres do doręczeń: ul Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark , adres e-mail: Sensual.Woman.SW@gmail.com nr telefonu: (+45) 42525235.
1a. Definicje:
- a) Adres Korespondencyjny Sprzedającego – ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark,
- b) Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni, które są ustawowo wolne od pracy,
- c) Formularz Zamówienia – formularz opisany w § 4 ust. 4, który umożliwia złożenie Sprzedającemu przez Kupującego Zamówienia (w rozumieniu określonym w lit. t) stanowiącego ofertę zakupu określonych Produktów wraz z wyborem sposobu dostawy i płatności,
- d) Klient/Kupujący – osoba fizyczna lub prawna, o której mowa w ust. 4, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedającym,
- e) Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny U Nr 16, poz. 93 ze zm.,
- f) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową art. 22 1 Kodeksu Cywilnego,
- g) Potwierdzenie Przyjęcia Zamówienia – odpowiedź Sprzedającego w formie wiadomości e-mail zawierająca oświadczenie o przyjęciu oferty Klienta w formie złożonego przez niego wcześniej Zamówienia oraz w szczególności potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- h) Produkt – rzecz ruchoma lub usługa, którą może nabyć Klient za pośrednictwem Sklepu Internetowego od Sprzedającego,
- i) Przedsiębiorca – podmiot zdefiniowany w art. 43 1 ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks cywilny, nabywający od Sprzedającego Produkty w celach związanych bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową.
- j) Punkt Odbioru –ul Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark,
- k) Rachunek Bankowy Sprzedającego Reg. 9070 2073555712 dla płatności zagranicznych
IBAN DK6692312073555712 prowadzony przez SparD Plus
- l) Regulamin – niniejszy regulamin,
- m) Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.sensualwoman.com.pl
- n) Sklep Stacjonarny – sklep Sensual Woman przy ul. Prinsensgade 41 9000 Aalborg Dania
- o) Sprzedający/Usługodawca – Joanna Stalińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Sensual Woman Joanny Stalińskiej przy Prinsensgade 41 9000 Aalborg Denmark CVR : DK39527642 CVRP 1023569244 ,
- p) Usługa Elektroniczna – usługa, której świadczenie odbywa się drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
- r) Usługobiorca – osoba korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę,
- s) Witryna Produktu – witryna w Sklepie Internetowym Sprzedającego, na której prezentowany jest produkt, jego cena oraz informacja na temat jego dostępności,
- t) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę nabycia określonych Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym od Sprzedającego składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia, określające istotne postanowienia umowy,
- u) Złożenie Zamówienia – chwila, w której Klient składa Zamówienie w sposób wskazany w § 4 ust. 4 lit. b,
- w) Adres E-mail Sprzedającego Sensual.Woman.SW@gmail.com
- Regulamin dotyczy wszystkich Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego oraz Sklepu Stacjonarnego, za wyjątkiem postanowień wyraźnie odnoszących się wyłącznie do Konsumentów lub wyłącznie do Przedsiębiorców.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
- Klient może porozumiewać się ze sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: Sensual.Woman.SW@gmail.com lub pod numerem telefonu: (+ 45) 42525235.
- Umowa Kupującego ze Sprzedającym może być zawarta w języku polskim ,duńskim,angielskim .
- Sprzedający informuje, iż stosuje Kodeks Etyki Zawodowej Sprzedawców przygotowany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Sprzedażą, dostępny pod adresem: http://pszs.org.pl/pliki/pszs_kodeks_etyki.pdf.
- 2
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym niezbędne jest złożenie przez Klienta Zamówienia (stanowiącego ofertę nabycia Produktów od Sprzedającego), co następuje poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i wysłania go Sprzedającemu w sposób wskazany w § 4 ust. 4.
- Umowa o której mowa w ust. 1 zostaje skutecznie zawarta z chwilą otrzymania przez Kupującego oświadczenia Sprzedającego o przyjęciu Zamówienia w formie Potwierdzenia Przyjęcia Zamówienia.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w koronach duńskich i zawiera wszystkie składniki (w tym podatek VAT). Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są obliczane i wskazywane każdorazowo Klientowi w trakcie składania Zamówienia jeszcze przed jego wysłaniem.
- Cena Produktu wskazana w Witrynie Produktu z chwilą Złożenia Zamówienia przez Klienta staje się dla niego wiążąca i nie ulegnie zmianie, niezależnie od ewentualnych późniejszych zmian cen w Sklepie Internetowym Sprzedającego. W trakcie procesu składania zamówienia (przed jego finalnym wysłaniem) Klient informowany jest o głównych cechach produktu z uwzględnieniem przedmiotu produktu.
- Świadczenie Klienta będącego Przedsiębiorcą staje się w całości wymagalne w dniu następującym po dniu, w którym nastąpiło złożenie Zamówienia, chyba, że Klient będący jednocześnie przedsiębiorcą zdecydował się na sposób zapłaty określony w § 3 ust. 1 lit. a lub c.
- Sprzedający utrwali, zabezpieczy i udostępni Klientowi treść zawieranej Umowy Sprzedaży poprzez:
- a) udostępnienie Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego,
- b) wysłanie Klientowi Potwierdzenia Złożenia Zamówienia na adres e-mail, z którego złożone zostało Zamówienie wraz z kopią Regulaminu,
- c) załączenie do wysyłanych przesyłek dowodu zakupu i specyfikacji zawartej Umowy,
- d) utrwalenie treści Umowy Sprzedaży w systemie informatycznym Sprzedającego.
- 3
SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY, TERMINY I SPOSOBY DOSTAWY
- Sprzedający udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
- a) płatność przelewem tradycyjnym na Rachunek Bankowy Sprzedającego,
- b) płatność przelewem online za pośrednictwem PayU
- c) płatność gotówką w Sklepie Stacjonarnym
- d) Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Mobilepay
- Revolut
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
- Sprzedający udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- a) przesyłka pocztowa polecona (ekonomiczna),
- b) odbiór osobisty w Punkcie Odbioru.
- Dostawa Produktów odbywa się na terytorium całego świata
- Koszty dostawy wskazywane są każdorazowo w trakcie procesu składania Zamówienia i mogą różnić się w zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz wagi zamawianych Produktów. Klient jest zawsze informowany o koszcie dostawy w automatycznie wygenerowanym podsumowaniu Zamówienia dostępnym dla niego przed ostatecznym złożeniem Zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 4 lit b .
- Termin dostawy wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba, że w Witrynie Produktu wskazano termin krótszy lub dłuższy. Jednakże w przypadku, gdy Kupujący zamawia kilka Produktów, które mają być wysłane w jednej paczce termin dostawy wynosi tyle ile wskazany dla Produktu z najdłuższym terminem dostawy. Termin, o którym mowa w zdaniu pierwszym należy liczyć w następujący sposób:
- a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności, o której mowa w ust. 1 lit. a – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
- b) W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Produkt bez wad.
- 4
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ;
USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W Sklepie Internetowym dostępne są następujące rodzaje Usług Elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę: Konto i Formularz Zamówienia .
1a. Korzystanie z Usług Elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę jest dla Usługobiorcy nieodpłatne.
- Korzystanie z Konta jest możliwe po uprzedniej rejestracji Konta, na mocy której następuje zawarcie nieodpłatnej umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług, o których mowa w ust. 1 (Klient wprowadza wymagane dane oraz zostaje poinformowany o tym, że wysłanie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z przyjęciem oferty Usługodawcy bezpłatnego świadczenia usługi elektronicznej) . Na rejestrację, o której mowa w zd. 1 składają się:
- a) wypełnienie formularza rejestracyjnego poprzez wprowadzenie danych obejmujących adres e-mail, wskazane przez użytkownika hasło, z którego będzie korzystać w celu dostępu do Konta, zaznaczenie pola zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta oraz potwierdzającego zaznajomienie się z regulaminem,
- b) wprowadzenie w przewidzianym do tego miejscu kodu wyświetlającego się w oknie zabezpieczającym oraz wciśnięcie przycisku opisanego jako „Zarejestruj”. System Usługodawcy automatycznie wygeneruje wiadomość z potwierdzeniem wprowadzenia danych i wyśle ją na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym,
- c) Usługobiorca w celu aktywacji Konta otwiera wskazane w wiadomości, o której mowa w lit. b hiperłącze i na stronie www, na którą został przekierowany wprowadza dane wskazane w formularzu. Po wypełnieniu formularza danych płatnika, o którym mowa w zdaniu 1 Usługobiorca może korzystać z Konta.
2a. Dane wprowadzone w trakcie rejestracji Konta mogą zostać w każdej chwili zmienione poprzez otwarcie linku „Moje konto”, wprowadzenie i zatwierdzenie zmian.
- Koszyk jest funkcją sklepu powiązaną z danym Kontem pozwalającą na swobodne dodawanie i usuwanie Produktów, które następnie mogą zostać zamówione poprzez Formularz Zamówienia. Usługa ta dostępna jest dla każdej osoby, która poprawnie zarejestrowała Konto, o którym mowa w ustępie 2. Dodanie produktu do koszyka następuje poprzez wpisanie żądanej ilości produktu oraz wciśnięcie przycisku „dodaj do koszyka”.
3a. Podgląd produktów aktualnie dodanych do Twojego koszyka jest możliwy po kliknięciu kwoty zamówienia (będącej zarazem hiperłączem) pojawiającej się na stronie obok nazwy Konta. Edycja Produktów dodanych do koszyka możliwa jest poprzez kliknięcie wspomnianego w zdaniu hiperłącza.
- Formularz Zamówienia jest funkcją pozwalającą na złożenie Zamówienia wybranych wcześniej i dodanych do Koszyka Produktów. Korzystanie z usługi rozpoczyna się z chwilą dodania Produktu do Koszyka w Sklepie Internetowym. Zamówienie następuje po łącznym:
- a) kliknięciu kwoty zamówienia obok nazwy Konta i wypełnienie formularza dotyczącego wybranych Produktów, sposobu ich dostawy, zapłaty, danych płatnika, danych wysyłkowych oraz potwierdzenia poprzez otwarcie hiperłącza w formie przycisku o nazwie „Potwierdź zamówienie”,
- b) zaakceptowaniu automatycznie wygenerowanego podsumowania zawierającego wszystkie istotne elementy zamówienia (w szczególności łączną cenę wszystkich zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy) po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem przez Usługobiorcę, zaakceptowaniu informacji o tym, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty oraz złożeniu oferty nabycia wskazanych w podsumowaniu Produktów poprzez wciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4a. Korzystanie z Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem.
- Konto i Formularz Zamówienia w Sklepie Internetowym świadczone są przez czas nieoznaczony.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- a) Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
- b) Dostęp do poczty elektronicznej,
- c) Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej,
- d) Zalecana rozdzielczość ekranu: 1024×768,
- e) Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi technologii Javascript,
- f) Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich,
- g) Usługobiorca proszony jest o wprowadzanie danych zgodnych ze stanem faktycznym,
- h) Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
7b. Usługodawca informuje, iż stosuje w swoim serwisie techniczne środki ochrony w postaci oprogramowania antywirusowego.
- Postanowienia ustępów 9, 10 i 12 stosuje się odpowiednio do reklamacji związanych ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę.
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- 5
REKLAMACJA
1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostępnym w serwisie Sklepu w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
- Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
- a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
- b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,
- c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,
- d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
- Towar zwracany przyjmowany jest tylko i wyłącznie w oryginalnym opakowaniu i opatrzony metką, w przeciwnym wypadku zwroty i wymiany będą odrzucane
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- a) Wartość towaru ubrudzonego będzie pomniejszona o koszty czyszczenia
- Zawiadomienia o wadach Produktu, jak również zgłoszenia odpowiedniego żądania Klient dokonać może w szczególności poprzez:
- a) pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na Adres E-mail Sprzedającego,
- b) pisemnie na Adres Korespondencyjny Sprzedającego.
- Klient może w wysyłanym przez siebie Zawiadomieniu, w celu ułatwienia Sprzedającemu prowadzenia procedury reklamacyjnej, wskazać:
- a) informacje dotyczące powodu reklamacji oraz daty ujawnienia wady.
- b) treść żądania (doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży / oświadczenie o obniżeniu ceny Produktu / oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży)
- c) dane kontaktowe.
- W ciągu 14 dni kalendarzowych Sprzedający ustosunkuje się do żądania klienta. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pocztą tradycyjną na wskazany przez niego adres, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- W sklepie stacjonarnym nie są przyjmowane zwrotu zakupionych towarów.
- Za wyjątkiem:
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r. poz. 827) niniejszym oświadczam że odstępuję od umowy sprzedaży poza lokalem przedsiębiorcy. wyjątek stanowi pkt 3 art 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku zamówienia, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta służąca do zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb.
12.Warunki reklamacji produktu:
1.Towar reklamowany przyjmowany jest tylko i wyłącznie w zabezpieczonym opakowaniu, dołączonym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu, W przeciwnym wypadku reklamacje będą odrzucane.
2. Koszt wysyłki towaru ponosi kupujący. Wysyłka pod adres Joanna Stalińska Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark . Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
4. W ciągu 14 dni kalendarzowych Sprzedający ustosunkuje się do żądania klienta. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pocztą tradycyjną na wskazany przez niego adres, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W pierwszej kolejności następuje naprawa uszkodzonego towaru lub wymiana na nowy.
5. Reklamacja nie podlega w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych zj winy klienta (nie z winy słabej jakości materiału), np. Klient o coś zahaczył i rozpruł materiał), wad, które powstały w skutek nieprzestrzegania instrukcji prania.
- tekstylia są oznaczane i certyfikowane znakiem eko-tex i znakowane specjalną instrukcją prania do tego przystosowanych.
7. Zwroty (towary) reklamacyjne – podejrzane ,łatwopalne ,niebezpieczne będą automatycznie i bezwzględnie utylizowane.
- 5a
GWARANCJA
- Produkty oferowane przez Sprzedającego mogą być objęte dodatkową gwarancją udzieloną przez producenta, bądź dystrybutora. W żaden sposób nie ogranicza to, nie wyłącza, czy też nie zawiesza uprawnień jakie przysługują Klientowi z tytułu rękojmi, o której mowa w paragrafie poprzedzającym.
- O tym czy dany Produkt oferowany przez Sprzedającego objęty jest gwarancją, jaki jest sposób jej realizacji oraz o tym jaka jest jej treść Klient dowiedzieć się może w Witrynie Produktu.
- W przypadku gdy dany Produkt objęty jest gwarancją Sprzedający zobowiązuje się do wydania wraz z zakupionym przez Klienta Produktem dokumentu gwarancyjnego oraz sprawdzenia zgodności znajdujących się na Produkcie oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym, jak również stan plomb innych umieszczonych na rzeczy zabezpieczeń.
- 6
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyn składając Sprzedającemu stosowne oświadczenie na piśmie. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2 . Prawo do odstąpienia jest wyłączone w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest:
- a) rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- b) produkt dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej może być rozwiązana w każdym czasie w drodze porozumienia zawartego pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym (usługi Konto) może zostać:
- a) wypowiedziana przez Usługobiorcę w dowolnym terminie, bez wskazywania przyczyn poprzez wysłanie wiadomości na Adres E-mail Sprzedającego lub pisemnie na Adres Korespondencyjny Sprzedającego. Okres wypowiedzenia wynosi 7 dni,
- b) wypowiedzenia przez Usługodawcę umowy Usługobiorcy nie będącemu jednocześnie Konsumentem poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia na jego adres e-mail wskazany podczas rejestracji Konta. Okres wypowiedzenia w tym przypadku wynosi 3 dni.
- Usługodawca zapewni Usługobiorcy dostęp do aktualnej informacji o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną oraz funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usługi, wprowadzanych przez usługodawcę do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.
- Informacja handlowa będzie wyraźnie wyodrębniana i oznaczana w sposób niebudzący wątpliwości, że jest to informacja handlowa.
- Usługodawca zapewni dostęp Usługobiorcy do informacji, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- 7
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedający informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego jednocześnie Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
- b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
- c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Klient będący jednocześnie Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- a) uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- b) uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
- c) może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz duńskich).
- 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Spory wynikłe pomiędzy Sprzedającym/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą będącym jednocześnie Konsumentem rozstrzygane będą przez właściwe sądy powszechne w myśl obowiązujących powszechnie przepisów.
- Spory wynikłe z umów, do których odnoszą się postanowienia niniejszego Regulaminu (w szczególności umów sprzedaży Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym) zawieranych pomiędzy Sprzedającym/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym jednocześnie Konsumentem poddane będą sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z upływem tygodnia od jego opublikowania
ENG
ONLINE STORE TERMS AND CONDITIONS
www.sensualwoman.com.pl
§ 1
GENERAL PROVISIONS
1. The online store available at the Internet address http://www.sensualwoman.com.pl is run by Joanna Stalińska running a business under the name Sensual Woman company at ul. Prinsensgade 41 Aps entered into the Central Register and Information on Economic Activity of the Danish seat of SKAT kept by the minister responsible for economy. CVR: DK39527642 CVRP 1023569244. Address for service: Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark, e-mail address: Sensual.Woman.SW@gmail.com phone number: (+45) 42525235.
1a. Definitions:
a) Seller’s Correspondence Address – ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark,
b) Business Day – one day from Monday to Friday, excluding public holidays,
c) Order Form – the form described in § 4 sec. 4, which allows the Buyer to submit an Order to the Seller (as defined in point t) constituting an offer to purchase specific Products together with the choice of delivery and payment methods,
d) Customer / Buyer – a natural or legal person referred to in sec. 4, who has concluded or intends to conclude an Agreement with the Seller,
e) Civil Code – the Act of 23 April 1964 Civil Code, Journal of Laws No. 16, item 93 as amended,
f) Consumer – a natural person who performs a legal transaction with the Entrepreneur not directly related to its business or professional activity, Art. 22 1 of the Civil Code,
g) Order Acceptance Confirmation – the Seller’s response in the form of an e-mail containing a declaration of acceptance of the Customer’s offer in the form of an Order previously placed by him and, in particular, confirmation of all essential elements of the Order,
h) Product – a movable item or service that can be purchased by the Customer via the Online Store from the Seller,
i) Entrepreneur – an entity defined in art. 43 1 of the Act of April 23, 1964 Civil Code, purchasing Products from the Seller for purposes directly related to his business or professional activity.
j) Collection Point – ul Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark,
k) Seller’s Bank Account Reg. 9070 2073555712 for foreign payments
IBAN DK6692312073555712 operated by SparD Plus
l) Regulations – these regulations,
m) Online Store – an online store available at http://www.sensualwoman.com.pl
n) Stationary Store – Sensual Woman store at ul. Prinsensgade 41 9000 Aalborg Denmark
o) Seller / Service Provider – Joanna Stalińska running a business under the name Sensual Woman Joanna Stalińska at Prinsensgade 41 9000 Aalborg Denmark CVR: DK39527642 CVRP 1023569244,
p) Electronic Service – a service the provision of which is provided electronically by the Service Provider to the Service Recipient via the Online Store,
r) Service Recipient – a person using or intending to use the Electronic Services provided by the Service Provider,
s) Product Website – a website in the Seller’s Online Store, on which the product is presented, its price and information on its availability,
t) Order – the Customer’s declaration of will, constituting an offer to purchase certain Products available in the Online Store from the Seller, submitted via the Order Form, specifying the relevant provisions of the contract,
u) Placing an Order – the moment when the Customer places an Order in the manner indicated in § 4 para. 4 lit. b,
w) Seller’s e-mail address Sensual.Woman.SW@gmail.com
2. The Regulations apply to all Customers using the Online Store and the Stationary Store, except for provisions expressly relating only to Consumers or only to Entrepreneurs.
3. The administrator of personal data processed in connection with the implementation of the provisions of these Regulations is the Service Provider. Personal data is processed for the purposes, to the extent and based on the principles set out in the privacy policy published on the Online Store website. Providing personal information is voluntary. Each person whose personal data is processed by the Service Provider has the right to inspect their content and the right to update and correct them.
4. The customer can communicate with the seller via e-mail at the following address: Sensual.Woman.SW@gmail.com or by phone: (+ 45) 42525235.
5. The Buyer’s contract with the Seller may be concluded in Polish, Danish and English.
6. The Seller informs that he applies the Code of Professional Ethics for Sellers prepared by the Polish Association of Sales Management, available at: http://pszs.org.pl/pliki/pszs_kodeks_etyki.pdf.
§ 2
CONCLUSION OF THE SALES CONTRACT
1. In order to conclude a Sales Agreement in the Online Store, it is necessary for the Customer to place an Order (constituting an offer to purchase Products from the Seller), which takes place by completing the Order Form and sending it to the Seller in the manner indicated in § 4 sec. 4.
2. The agreement referred to in sec. 1 is effectively concluded upon receipt by the Buyer of the Seller’s statement on the acceptance of the Order in the form of the Order Acceptance Confirmation.
3. The Product price shown on the Online Store website is given in Danish kroner and includes all components (including VAT). The prices, however, do not include any possible delivery and payment costs, which are calculated and indicated to the Customer each time when placing the Order, before it is sent.
4. The Product price indicated on the Product Website becomes binding for the Customer upon the Order placement by the Customer and will not change, regardless of any subsequent price changes in the Seller’s Online Store. During the ordering process (before its final dispatch), the customer is informed about the main features of the product, including the subject of the product.
5. The provision of the Client who is an Entrepreneur becomes payable in full on the day following the day on which the Order was placed, unless the Client who is also an entrepreneur decided on the method of payment specified in § 3 sec. 1 lit. a or c.
6. The Seller will record, secure and provide the Customer with the content of the concluded Sales Agreement by:
a) making the Regulations available on the Online Store website,
b) sending the Customer an Order Confirmation to the e-mail address from which the Order was placed, along with a copy of the Regulations,
c) attaching the proof of purchase and specification of the concluded Agreement to the shipments,
d) recording the content of the Sales Agreement in the Seller’s IT system.
§ 3
METHODS OF PAYMENT, COSTS, DATES AND DELIVERY
1. The Seller provides the Customer with the following payment methods:
a) payment by traditional transfer to the Seller’s Bank Account,
b) online transfer via PayU
c) cash payment in the Stationary Store
d) Payment cards:
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro
Mobilepay
Revolut
If there is a need to return funds for a transaction made by the customer with a payment card, the seller will refund to the bank account assigned to the payment card of the Ordering Party.
2. The Seller provides the Customer with the following methods of delivery or collection of the Product:
a) registered mail (economic),
b) personal collection at the Collection Point.
3. Products are delivered all over the world
4. Delivery costs are indicated each time during the ordering process and may vary depending on the method of delivery chosen by the Customer and the weight of the ordered Products. The customer is always informed about the cost of delivery in the automatically generated summary of the Order available to him before the final submission of the Order referred to in § 4 para. 4 letter b.
5. The delivery time is up to 14 Business Days, unless a shorter or longer period is indicated on the Product Website. However, if the Buyer orders several Products to be shipped in one package, the delivery date is the same as that indicated for the Product with the longest delivery date. The time limit referred to in the first sentence should be calculated as follows:
a) if the Customer chooses the payment method referred to in paragraph 1 lit. a – from the date of the Sale Agreement,
b) If the customer chooses the method of payment by bank transfer or payment card, the order processing time is counted from the date of crediting the Seller’s bank account or settlement account.
6. The Seller is obliged to deliver the Product without defects.
§ 4
PROVISION OF ELECTRONIC SERVICES;
ELECTRONIC SERVICES IN THE ONLINE STORE
1. The following types of Electronic Services provided by the Service Provider are available in the Online Store: Account and Order Form.
1a. The use of Electronic Services provided by the Service Provider is free of charge for the Service Recipient.
2. Using the Account is possible after prior registration of the Account, under which a free contract for the provision of electronic services referred to in paragraph 1 (the Customer enters the required data and is informed that sending the registration form is tantamount to accepting the Service Provider’s offer of free electronic service). For the registration referred to in sentence 1 consists of:
a) filling in the registration form by entering data including the e-mail address, the password indicated by the user, which he will use to access the Account, checking the box for consent to the processing of the Customer’s personal data and confirming that he is familiar with the regulations,
b) entering the code displayed in the security window at the designated place and pressing at a pressure labeled as „Register”. The Service Provider’s system will automatically generate a message confirming the data entry and send it to the address indicated in the registration form,
c) In order to activate the Account, the Service Recipient opens the message indicated in the message referred to in point (a). b the hyperlink and enters the data indicated in the form on the website to which it was redirected. After completing the payer’s data form referred to in sentence 1, the Customer may use the Account.
2a. The data entered during Account registration may be changed at any time by opening the „My Account” link, entering and confirming the changes.
3. The Shopping Cart is a store function associated with a given Account that allows you to freely add and remove Products, which can then be ordered via the Order Form. This service is available to every person who has correctly registered the Account referred to in paragraph 2. Adding a product to the basket is done by entering the desired quantity of the product and pressing the „add to basket” button.
3a. You can preview the products currently added to your cart by clicking the order amount (which is also a hyperlink) displayed on the page next to the Account name. Editing of Products added to the basket is possible by clicking the hyperlink mentioned in the sentence.
4. The Order Form is a function that allows you to place an Order of the Products previously selected and added to the Basket. The use of the service begins when the Product is added to the Cart in the Online Store. The order takes place after the total of:
a) clicking the order amount next to the name of the Account and filling in the form for selected Products, their delivery method, payment, payer details, shipping details and confirmation by opening a hyperlink in the form of a button called „Confirm order”,
b) accepting the automatically generated summary containing all the essential elements of the order (in particular, the total price of all ordered goods together with delivery costs) after the Customer has read the regulations, accepting the information that the order entails the obligation to pay and submitting the purchase offer for the indicated in the summary of Products by pressing the „Order with payment obligation” button.
4a. The use of the Order Form is one-off and ends when the Order is placed through it.
5. The account and the Order Form in the Online Store are provided for an indefinite period.
6. Technical requirements necessary for cooperation with the ICT system used by the Service Provider:
a) A computer, laptop or other multimedia device with Internet access,
b) Access to e-mail,
c) Internet browser: Mozilla Firefox version 11.0 and higher or Internet Explorer version 7.0 and higher, Opera version 7.0 and higher, Google Chrome version 12.0.0 and higher,
d) Recommended screen resolution: 1024×768,
e) Enabling in the web browser the option of saving cookies and Javascript technology,
f) The Service Recipient is obliged to use the Online Store in a manner consistent with the law and morality with respect for personal rights and intellectual property rights of third parties,
g) the Service Recipient is asked to enter data consistent with the facts,
h) The Service Recipient is prohibited from providing illegal content.
7b. The Service Provider informs that it uses technical protection measures in the form of anti-virus software on its website.
8. The provisions of sections 9, 10 and 12 shall apply accordingly to complaints related to the provision of Electronic Services by the Service Provider.
9. The Seller is released from liability under the warranty if the Buyer knew about the defect at the time of concluding the contract.
§ 5
COMPLAINT
1. The Seller is liable under the warranty when the item sold by him is affected by a defect, and at the time of concluding the contract, the Consumer did not know about it. The condition for retaining the right to use the complaint is a written notification of the defect on the appropriate form available on the Store’s website within 1 month from the date of its detection. Under the warranty, the Consumer has the right to: withdraw from the contract, reduce the price, replace the defective item with another, without a defect, remove the defect. The complaint will be considered by the Store within 14 days from the date of receipt of the advertised product along with the required documents.
2. A physical defect consists in the non-compliance of the item sold with the contract. In particular, the item sold is inconsistent with the contract if:
a) it does not have properties that this kind of thing should have due to the purpose specified in the contract or resulting from circumstances or destination,
b) does not have properties that the seller has provided to the buyer, including presenting a sample or patternr,
c) it is not suitable for the purpose of which the Buyer informed the Seller at the conclusion of the contract, and the Seller did not raise any objections as to its intended use,
d) was delivered to the buyer incomplete.
3. Returned goods are accepted only in the original packaging and marked with a label, otherwise returns and exchanges will be rejected
4. The Goods returned by the Customer should be packed in an appropriate manner, ensuring no damage to the parcel during transport.
5. The cost of packaging and returning the goods is borne by the customer.
6. The Customer is responsible for reducing the value of the Product if he used it in a way that went beyond what is necessary to establish its nature, characteristics and functioning.
a) The value of soiled goods will be reduced by the cleaning costs
7. Notifications about Product defects, as well as submitting a relevant request, may be made by the Customer in particular by:
a) e-mail by sending a message to the Seller’s e-mail address,
b) in writing to the Seller’s Correspondence Address.
8. In order to facilitate the Seller’s handling of the complaint procedure, the Customer may indicate:
a) information on the reason for the complaint and the date on which the defect was discovered.
b) the content of the request (to bring the Product into compliance with the Sales Agreement / declaration of the Product price reduction / declaration of withdrawal from the Sales Agreement)
c) contact details.
9. The Seller will respond to the customer’s request within 14 calendar days. The customer will be informed about the method of considering the complaint by traditional mail to the address provided by him, or via e-mail,
10. Returns of purchased goods are not accepted in a stationary store.
11. Except:
In accordance with the Act of May 30, 2014 on consumer rights (Journal of Laws of June 24, 2014, item 827), I hereby declare that I withdraw from the contract of sale outside the entrepreneur’s premises. the exception is point 3 of Article 38, which says that you cannot withdraw from a distance contract in the case of an order in which the subject of the service is a non-prefabricated item, manufactured according to the consumer’s specification and serving to satisfy his individual needs.
12.Conditions for the complaint of the product:
1. The advertised goods are accepted only in a secured packaging, with an attached complaint form and proof of purchase, otherwise complaints will be rejected.
2. The cost of shipping the goods is borne by the buyer. Shipping to Joanna Stalińska Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Denmark. The Customer is responsible for reducing the value of the Good if he used it in a way that went beyond what is necessary to establish its nature, characteristics and functioning.
4. The Seller will respond to the customer’s request within 14 calendar days. The customer will be informed about the method of considering the complaint by traditional mail to the address provided by him, or via e-mail. First, the damaged goods are repaired or replaced with a new one.
5. Complaints are not subject to mechanical damage caused by the customer (not due to poor quality of the material), eg the customer hooked something and ripped the material), defects caused by failure to follow the washing instructions.
6. textiles are marked and certified with the eco-tex sign and marked with a special washing instruction adapted to this.
§ 5a
GUARANTEE
1. Products offered by the Seller may be covered by an additional warranty granted by the manufacturer or distributor. This in no way limits, excludes or suspends the rights that the Customer is entitled to under the warranty referred to in the preceding paragraph.
2. The Customer can find out whether a given Product offered by the Seller is covered by the warranty, what is the way of its implementation and what its content is, on the Product’s Website.
3. If a given Product is covered by a warranty, the Seller undertakes to issue a warranty document together with the Product purchased by the Customer and to check the compliance of the markings on the Product with the data contained in the warranty document, as well as the condition of the seals of other security features.
§ 6
WITHDRAWAL FROM THE CONTRACT
1. A consumer who has concluded a distance contract has the right to withdraw from it within 14 calendar days without giving reasons by submitting an appropriate written statement to the Seller. The fourteen-day period within which the Consumer may withdraw from the contract is counted from the day on which the goods were delivered. To meet this deadline, it is enough to send a statement before its expiry.
2. The right to withdraw is excluded if the subject of the service is:
a) non-prefabricated item, manufactured according to the specifications of the consumer or service wishing to meet his individual needs;
b) the product is delivered in a sealed package, which cannot be returned after opening the package for health protection or hygiene reasons, if the package has been opened after delivery.
3. The contract for the provision of Electronic Services may be terminated at any time by way of an agreement concluded between the Service Provider and the Service Recipient.
4. The contract for the provision of Electronic Services of a continuous nature (Account services) may be:
a) terminated by the Customer at any time, without giving reasons, by sending a message to the Seller’s E-mail Address or in writing to the Seller’s Correspondence Address. The notice period is 7 days,
b) the Service Provider terminates the contract of the Service Recipient who is not also a Consumer by sending the Service Recipient an appropriate statement to his e-mail address provided during Account registration. The notice period in this case is 3 days.
5. The Service Provider will provide the Service Recipient with access to up-to-date information on specific threats related to the use of the service provided by electronic means as well as the functions and purpose of the software or data not being a component of the content of the service, introduced by the service provider to the ICT system used by the recipient.
6. Commercial information will be clearly separated and marked in a way that does not raise any doubts that it is commercial information.
7. The Service Provider will provide the Service Recipient with access to the information referred to in Art. 20 of the Act of July 18, 2002 on the provision of electronic services.
§ 7
EXTRAJUDICIAL METHODS OF DEALING WITH COMPLAINTS
AND INVESTIGATING CLAIMS
1. The Seller informs that detailed information on the possibility for the Customer who is also a Consumer to use out-of-court methods of dealing with complaints and redress and the rules of access to these procedures are available at the offices and on the websites of poviat (municipal) consumer ombudsmen, social organizations to which statutory tasks include consumer protection, Provincial Inspectorates of Trade Inspection and at the following internet addresses of the Office of Competition and Consumer Protection:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
The customer who is also a consumer has, among others the following options for using out-of-court complaint and redress procedures:
a) is entitled to apply to the permanent amicable consumer court operating at the Trade Inspection with a request to settle the dispute arising from the concluded Sales Agreement.
b) is entitled to request the provincial inspector of the Trade Inspection to initiate mediation proceedings regarding the amicable settlement of the dispute between the Customer and the Seller.
c) may obtain free assistance in resolving a dispute between the Customer and the Seller, also using the free assistance of a poviat (municipal) consumer ombudsman or a social organization whose statutory tasks include consumer protection (including the Consumer Federation, Association of Polish Consumers and Danish).
§ 8
FINAL PROVISIONS
1. Disputes arising between the Seller / Service Provider and the Customer / Service Recipient who is also a Consumer will be settled by competent common courts in accordance with generally applicable regulations.
2. Disputes arising from contracts to which the provisions of these Regulations relate (in particular, contracts for the sale of Products offered in the Online Store) concluded between the Seller / Service Provider and a Customer / Service Recipient who is not also a Consumer will be subject to the court having jurisdiction over the seat of the Service Provider / Seller.
3. In matters not covered by the regulations, the provisions of Polish law shall apply, in particular the Civil Code and the Act on the provision of electronic services of July 18, 2002 (Journal of Laws No. 144, item 1204, as amended).
4. These Regulations come into force one week after their publication
DK
VILKÅR OG BETINGELSER FOR ONLINEBUTIK
www.sensualwoman.com.pl
§ 1
GENERELLE BESTEMMELSER
1. Onlinebutikken, der er tilgængelig på internetadressen http://www.sensualwoman.com.pl, drives af Joanna Stalińska, der driver en virksomhed under navnet Sensual Woman company på ul. Prinsensgade 41 Aps indført i det centrale register og oplysninger om økonomisk aktivitet for SKATs danske hjemsted, som føres af økonomiministeren. CVR: DK39527642 CVRP 1023569244. Adresse for service: Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Danmark, e-mailadresse: Sensual.Woman.SW@gmail.com telefonnummer: (+45) 42525235.
1a. Definitioner:
a) Sælgers korrespondanceadresse – ul. Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Danmark,
b) Arbejdsdag – en dag fra mandag til fredag, eksklusive helligdage,
c) Bestillingsformular – formularen beskrevet i § 4 stk. 4, som giver Køber mulighed for at afgive en Ordre til Sælger (som defineret i punkt t), der udgør et tilbud om at købe specifikke Produkter sammen med valg af leverings- og betalingsmåder,
d) Kunde / Køber – en fysisk eller juridisk person som nævnt i pkt. 4, der har indgået eller agter at indgå en aftale med sælger,
e) Civil Code – Lov af 23. april 1964 Civil Code, Journal of Laws nr. 16, pkt. 93 som ændret,
f) Forbruger – en fysisk person, der udfører en juridisk transaktion med entreprenøren, der ikke er direkte relateret til dennes virksomhed eller professionelle aktivitet, art. 22 1 i Civil Code,
g) Ordreacceptbekræftelse – Sælgers svar i form af en e-mail indeholdende en erklæring om accept af Kundens tilbud i form af en Ordre, der tidligere er afgivet af denne, og især bekræftelse af alle væsentlige elementer i Ordren,
h) Produkt – en løs vare eller tjeneste, der kan købes af Kunden via Onlinebutikken fra Sælger,
i) Entrepreneur – en enhed defineret i art. 43 1, i lov af 23. april 1964 Civil Code, køb af produkter fra sælger til formål, der er direkte relateret til hans virksomhed eller professionelle aktivitet.
j) Indsamlingssted – ul Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Danmark,
k) Sælgers bankkonto reg. 9070 2073555712 for udenlandske betalinger
IBAN DK6692312073555712 drives af SparD Plus
l) Forskrifter – disse regler,
m) Onlinebutik – en onlinebutik tilgængelig på http://www.sensualwoman.com.pl
n) Stationær butik – Sensual Woman butik på ul. Prinsensgade 41 9000 Aalborg Danmark
o) Sælger / Serviceudbyder – Joanna Stalińska driver virksomhed under navnet Sensual Woman Joanna Stalińska på Prinsensgade 41 9000 Aalborg Danmark CVR: DK39527642 CVRP 1023569244,
p) Elektronisk tjeneste – en tjeneste, hvis levering leveres elektronisk af tjenesteudbyderen til tjenestemodtageren via onlinebutikken,
r) Tjenestemodtager – en person, der bruger eller har til hensigt at bruge de elektroniske tjenester, der leveres af tjenesteudbyderen,
s) Produktwebsted – et websted i Sælgers onlinebutik, hvor produktet præsenteres, dets pris og oplysninger om dets tilgængelighed,
t) Ordre – Kundens viljeerklæring, der udgør et tilbud om at købe visse Produkter, der er tilgængelige i Onlinebutikken fra Sælger, indsendt via Ordreformularen, med angivelse af de relevante bestemmelser i kontrakten,
u) Afgivelse af en ordre – det øjeblik, hvor kunden afgiver en ordre på den måde, der er angivet i § 4, stk. 4 lit. b,
w) Sælgers e-mailadresse Sensual.Woman.SW@gmail.com
2. Reglerne gælder for alle kunder, der bruger Onlinebutikken og Stationærbutikken, bortset fra bestemmelser, der udtrykkeligt kun vedrører forbrugere eller kun iværksættere.
3. Administratoren af personoplysninger, der behandles i forbindelse med implementeringen af bestemmelserne i dette regulativ, er Tjenesteudbyderen. Personoplysninger behandles til formålene, i det omfang og baseret på principperne i den privatlivspolitik, der er offentliggjort på Online Stores hjemmeside. Det er frivilligt at give personlige oplysninger. Hver person, hvis personoplysninger behandles af Tjenesteudbyderen, har ret til at inspicere deres indhold og ret til at opdatere og rette dem.
4. Kunden kan kommunikere med sælger via e-mail på følgende adresse: Sensual.Woman.SW@gmail.com eller på telefon: (+ 45) 42525235.
5. Købers kontrakt med Sælger kan indgås på polsk, dansk og engelsk.
6. Sælger informerer om, at han anvender kodekset for professionel etik for sælgere udarbejdet af den polske sammenslutning af salgsledelse, tilgængelig på: http://pszs.org.pl/pliki/pszs_kodeks_etyki.pdf.
§ 2
INDGIVELSE AF SALGSKONTRAKTEN
1. For at indgå en salgsaftale i onlinebutikken er det nødvendigt for kunden at afgive en ordre (der udgør et tilbud om køb af produkter fra sælger), hvilket sker ved at udfylde Ordreformularen og sende den til Sælger på den i § 4 stk. 4.
2. Den i stk. 1 er reelt indgået ved Købers modtagelse af Sælgers erklæring om accept af Ordren i form af Ordreacceptbekræftelsen.
3. Produktprisen vist på Netbutikkens hjemmeside er angivet i danske kroner og inkluderer alle komponenter (inklusive moms). Priserne inkluderer dog ikke eventuelle leverings- og betalingsomkostninger, som opgøres og oplyses til Kunden hver gang ved afgivelse af Ordren, inden den afsendes.
4. Produktprisen angivet på Produktwebstedet bliver bindende for Kunden ved Kundens ordreafgivelse og ændres ikke, uanset eventuelle efterfølgende prisændringer i Sælgers Onlinebutik. Under bestillingsprocessen (inden dens endelige afsendelse) informeres kunden om produktets hovedegenskaber, herunder produktets emne.
5. Leveringen af Kunden, der er Iværksætter, forfalder fuldt ud dagen efter den dag, hvor Ordren er afgivet, medmindre Kunden, der også er iværksætter, har besluttet sig for betalingsmåden angivet i § 3 stk. 1 lit. a eller c.
6. Sælger vil registrere, sikre og give Kunden indholdet af den indgåede Salgsaftale ved:
a) at gøre reglerne tilgængelige på netbutikkens websted,
b) at sende en ordrebekræftelse til kunden til den e-mailadresse, hvorfra ordren blev afgivet, sammen med en kopi af reglerne,
c) vedhæfte købsbeviset og specifikation af den indgåede aftale til forsendelserne,
d) registrering af salgsaftalens indhold i Sælgers IT-system.
§ 3
BETALINGSMÅDER, OMKOSTNINGER, DATOER OG LEVERING
1. Sælger giver kunden følgende betalingsmetoder:
a) betaling ved traditionel overførsel til sælgers bankkonto,
b) online overførsel via PayU
c) kontant betaling i Stationary Butikken
d) Betalingskort:
Visum
Visa Electron
MasterCard
MasterCard elektronisk
Maestro
Mobilepay
Revolut
Hvis der er behov for at returnere penge for en transaktion foretaget af kunden med et betalingskort, refunderer sælger til den bankkonto, der er tildelt bestillerens betalingskort.
2. Sælger giver kunden følgende metoder til levering eller afhentning af produktet:
a) anbefalet post (økonomisk),
b) personlig afhentning på indsamlingsstedet.
3. Produkter leveres over hele verden
4. Leveringsomkostninger er angivet hver gang under bestillingsprocessen og kan variere afhængigt af den leveringsmetode, som kunden har valgt, og vægten af de bestilte produkter. Kunden informeres altid om leveringsomkostningerne i det automatisk genererede resumé af Ordren, som er tilgængeligt for ham, inden den endelige afgivelse af Ordren nævnt i § 4, stk. 4 litra b.
5. Leveringstiden er op til 14 Arbejdsdage, medmindre en kortere eller længere periode er angivet på Produkthjemmesiden. Men hvis Køber bestiller flere Produkter, der skal sendes i én pakke, er leveringsdatoen den samme som den, der er angivet for Produktet med den længste leveringsdato. Den i 1. pkt. nævnte frist beregnes således:
a) hvis Kunden vælger betalingsmetoden nævnt i stk 1 lit. a – fra datoen for salgsaftalen,
b) Hvis kunden vælger betalingsmetode med bankoverførsel eller betalingskort, tælles ordrebehandlingstiden fra datoen for kreditering af Sælgers bankkonto eller afregningskonto.
6. Sælger er forpligtet til at levere Produktet uden mangler.
§ 4
LEVERING AF ELEKTRONISKE TJENESTER;
ELEKTRONISKE TJENESTER I ONLINEBUTIKKEN
1. Følgende typer elektroniske tjenester leveret af tjenesteudbyderen er tilgængelige i onlinebutikken: Konto og bestillingsformular.
1a. Brugen af elektroniske tjenester leveret af tjenesteudbyderen er gratis for tjenestemodtageren.
2. Brug af Kontoen er muligt efter forudgående registrering af Kontoen, hvorefter en gratis kontrakt om levering af elektroniske tjenester nævnt i stk. 1 (Kunden indtaster de nødvendige data og informeres om, at fremsendelse af registreringsformularen er ensbetydende med accept af Tjenesteudbyderens tilbud om gratis elektronisk service). For registreringen nævnt i pkt 1 består af:
a) udfylde registreringsformularen ved at indtaste data, herunder e-mail-adressen, adgangskoden angivet af brugeren, som han vil bruge til at få adgang til kontoen, markere afkrydsningsfeltet for samtykke til behandlingen af kundens personlige data og bekræfte, at han er bekendt med reglerne,
b) indtastning af koden vist i sikkerhedsvinduet på det angivne sted og tryk på klet tryk mærket „Register”. Tjenesteudbyderens system genererer automatisk en meddelelse, der bekræfter dataindtastningen og sender den til den adresse, der er angivet i registreringsformularen,
c) For at aktivere kontoen åbner tjenestemodtageren den meddelelse, der er angivet i den meddelelse, der henvises til i punkt (a). b hyperlinket og indtaster de data, der er angivet i formularen på webstedet, som det blev omdirigeret til. Efter at have udfyldt betalerens dataformular nævnt i punkt 1, kan Kunden bruge Kontoen.
2a. De data, der indtastes under kontoregistreringen, kan til enhver tid ændres ved at åbne linket „Min konto”, indtaste og bekræfte ændringerne.
3. Indkøbskurven er en butiksfunktion tilknyttet en given konto, som giver dig mulighed for frit at tilføje og fjerne produkter, som derefter kan bestilles via bestillingsformularen. Denne service er tilgængelig for enhver person, der har registreret den i punkt 2 nævnte konto korrekt. Tilføjelse af et produkt til kurven sker ved at indtaste den ønskede mængde af produktet og trykke på knappen „tilføj til kurv”.
3a. Du kan forhåndsvise de produkter, der i øjeblikket er tilføjet til din indkøbskurv, ved at klikke på ordrebeløbet (som også er et hyperlink), der vises på siden ved siden af kontonavnet. Redigering af produkter tilføjet til kurven er muligt ved at klikke på hyperlinket nævnt i sætningen.
4. Ordreformularen er en funktion, der giver dig mulighed for at afgive en bestilling af de produkter, der tidligere er valgt og tilføjet til kurven. Brugen af tjenesten begynder, når produktet er tilføjet til kurven i onlinebutikken. Bestillingen finder sted efter det samlede antal:
a) at klikke på ordrebeløbet ud for navnet på kontoen og udfylde formularen for udvalgte produkter, deres leveringsmetode, betaling, betaleroplysninger, forsendelsesdetaljer og bekræftelse ved at åbne et hyperlink i form af en knap kaldet „Bekræft ordre” ,
b) acceptere det automatisk genererede resumé, der indeholder alle de væsentlige elementer i ordren (især den samlede pris for alle bestilte varer sammen med leveringsomkostninger), efter at kunden har læst reglerne, acceptere informationen om, at ordren indebærer forpligtelse til at betale og afgivelse af købstilbuddet for det angivne i produktresuméet ved at trykke på knappen „Bestil med betalingsforpligtelse”.
4a. Brugen af Ordreformularen er engangsformular og slutter, når Ordren er afgivet gennem den.
5. Kontoen og Bestillingsformularen i Netbutikken stilles til rådighed på ubestemt tid.
6. Tekniske krav, der er nødvendige for samarbejdet med det IKT-system, der anvendes af Serviceudbyderen:
a) En computer, bærbar eller anden multimedieenhed med internetadgang,
b) Adgang til e-mail,
c) Internetbrowser: Mozilla Firefox version 11.0 og nyere eller Internet Explorer version 7.0 og nyere, Opera version 7.0 og nyere, Google Chrome version 12.0.0 og nyere,
d) Anbefalet skærmopløsning: 1024×768,
e) Aktivering i webbrowseren for at gemme cookies og Javascript-teknologi,
f) Tjenestemodtageren er forpligtet til at bruge Onlinebutikken på en måde, der er i overensstemmelse med loven og sædeligheden med respekt for tredjemands personlige rettigheder og intellektuelle ejendomsrettigheder,
g) Servicemodtageren bliver bedt om at indtaste data i overensstemmelse med fakta,
h) Tjenestemodtageren har forbud mod at levere ulovligt indhold.
7b. Tjenesteudbyderen informerer om, at den anvender tekniske beskyttelsesforanstaltninger i form af antivirussoftware på sin hjemmeside.
8. Bestemmelserne i §§ 9, 10 og 12 finder tilsvarende anvendelse på klager vedrørende tjenesteyderens levering af elektroniske tjenester.
9. Sælger er fritaget for ansvar i henhold til garantien, såfremt Køber kendte til manglen på tidspunktet for kontraktens indgåelse.
§ 5
KLAGE
1. Sælger hæfter under garantien, når den af ham solgte genstand er behæftet med en mangel, og på tidspunktet for aftalens indgåelse havde Forbrugeren ikke kendskab hertil. Betingelsen for at bevare retten til at bruge reklamationen er en skriftlig meddelelse om manglen på den relevante formular, der er tilgængelig på Butikkens hjemmeside inden 1 måned fra datoen for dens opdagelse. I henhold til garantien har Forbrugeren ret til at: fortryde kontrakten, reducere prisen, erstatte den defekte vare med en anden, uden fejl, fjerne manglen. Klagen vil blive behandlet af butikken inden for 14 dage fra datoen for modtagelse af det annoncerede produkt sammen med de påkrævede dokumenter.
2. En fysisk mangel består i, at den solgte vare ikke overholder kontrakten. Især er den solgte vare i strid med kontrakten, hvis:
a) ikke har egenskaber, som denne slags bør have på grund af det formål, der er angivet i kontrakten eller som følge af omstændigheder eller destination,
b) ikke har egenskaber, som sælger har leveret til køber, herunder fremvisning af prøve eller mønster
c) det ikke er egnet til det formål, som Køber informerede Sælger om ved indgåelse af kontrakten, og Sælger har ikke rejst indvendinger mod dets påtænkte anvendelse,
d) blev leveret til køber ufuldstændig.
3. Returvarer accepteres kun i original emballage og mærket med etiket, ellers afvises retur og ombytning
4. Varerne, der returneres af kunden, skal pakkes på en passende måde, der sikrer, at pakken ikke bliver beskadiget under transporten.
5. Udgifter til emballering og returnering af varerne afholdes af kunden.
6. Kunden er ansvarlig for at reducere produktets værdi, hvis han har brugt det på en måde, der går ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå dets art, egenskaber og funktion.
a) Værdien af snavsede varer vil blive reduceret med rengøringsomkostningerne
7. Meddelelser om produktfejl samt indsendelse af en relevant anmodning kan foretages af kunden, især af:
a) e-mail ved at sende en besked til sælgers e-mailadresse,
b) skriftligt til sælgers korrespondanceadresse.
8. For at lette Sælgers håndtering af klageproceduren kan Kunden angive:
a) oplysninger om årsagen til reklamationen og datoen for, hvor manglen blev opdaget.
b) indholdet af anmodningen (for at bringe produktet i overensstemmelse med salgsaftalen / erklæring om produktprisreduktion / erklæring om tilbagetrækning fra salgsaftalen)
c) kontaktoplysninger.
9. Sælger vil svare på kundens anmodning inden for 14 kalenderdage. Kunden vil blive informeret om metoden til behandling af klagen med traditionel post til den adresse, han har angivet, eller via e-mail,
10. Returnering af købte varer accepteres ikke i stationær butik.
11. Undtagen:
I overensstemmelse med loven af 30. maj 2014 om forbrugerrettigheder (lovtidsskrift af 24. juni 2014, punkt 827), erklærer jeg hermed, at jeg trækker mig fra salgskontrakten uden for iværksætterens lokaler. undtagelsen er punkt 3 i artikel 38, som siger, at du ikke kan fortryde en fjernsalgsaftale i tilfælde af en ordre, hvor genstanden for tjenesteydelsen er en ikke-præfabrikeret vare, fremstillet efter forbrugerens specifikation og tjener til at opfylde hans individuelle behov.
12. Betingelser for reklamation af produktet:
1. De annoncerede varer modtages kun i sikret emballage med vedhæftet reklamationsformular og købsbevis, ellers afvises reklamationer.
2. Omkostningerne ved forsendelse af varerne afholdes af køber. Forsendelse til Joanna Stalińska Prinsensgade 41 Aps 9000 Aalborg Danmark. Kunden er ansvarlig for at reducere varens værdi, hvis han har brugt den på en måde, der går ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå dets art, karakteristika og funktion.
4. Sælger vil svare på kundens anmodning inden for 14 kalenderdage. Kunden vil blive informeret om metoden til behandling af klagen med traditionel post til den adresse, han har oplyst, eller via e-mail. Først repareres de beskadigede varer eller erstattes med et nyt.
5. Reklamation er ikke omfattet af mekaniske skader forårsaget af kunden (ikke på grund af dårlig kvalitet af materialet), f.eks. kunden har kroget noget og flået materialet i stykker), defekter forårsaget af manglende overholdelse af vaskeanvisningen.
6. tekstiler er mærket og certificeret med øko-tex skiltet og mærket med en særlig vaskeanvisning tilpasset hertil.
§ 5a
GARANTI
1. Produkter tilbudt af Sælger kan være dækket af en yderligere garanti givet af producenten eller distributøren. Dette begrænser, udelukker eller suspenderer på ingen måde de rettigheder, som kunden er berettiget til i henhold til garantien nævnt i det foregående afsnit.
2. Kunden kan på Produktets Hjemmeside finde ud af, om et givent Produkt udbudt af Sælger er omfattet af garantien, hvordan det implementeres, og hvad dets indhold er.
3. Hvis et givent produkt er dækket af en garanti, forpligter Sælger sig til at udstede et garantidokument sammen med det produkt, der er købt af kunden og til at kontrollere, om mærkningerne på produktet er i overensstemmelse med de data, der er indeholdt i garantidokumentet, samt som tilstanden af seglerne af andre sikkerhedsfunktioner.
§ 6
FORTRYDELSE FRA KONTRAKTEN
1. En forbruger, der har indgået en fjernsalgsaftale, har ret til at fortryde denne inden for 14 kalenderdage uden at angive grunde ved at afgive en passende skriftlig erklæring til Sælger. Den fjorten dages frist, inden for hvilken Forbrugeren kan fortryde aftalen, regnes fra den dag, hvor varerne blev leveret. For at overholde denne frist er det nok at sende en erklæring inden dens udløb.
2. Retten til at fortryde er udelukket, hvis emnet for tjenesten er:
a) ikke-præfabrikerede varer, fremstillet i henhold til forbrugerens eller tjenesteydelsens specifikationerønsker at opfylde sine individuelle behov;
b) varen leveres i en forseglet emballage, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejniske årsager ikke kan returneres efter åbning af pakken, hvis pakken er blevet åbnet efter levering.
3. Kontrakten om levering af Elektroniske Tjenester kan til enhver tid opsiges ved en aftale indgået mellem Tjenesteudbyderen og Tjenestemodtageren.
4. Kontrakten om levering af elektroniske tjenester af kontinuerlig karakter (kontotjenester) kan være:
a) opsiges af Kunden til enhver tid uden begrundelse ved at sende en meddelelse til Sælgers E-mail-adresse eller skriftligt til Sælgers Korrespondance-adresse. Opsigelsesfristen er 7 dage,
b) Tjenesteudbyderen opsiger kontrakten for Tjenestemodtageren, som ikke også er en Forbruger, ved at sende Tjenestemodtageren en passende erklæring til hans e-mailadresse, som blev oplyst under kontoregistreringen. Opsigelsesfristen er i dette tilfælde 3 dage.
5. Tjenesteudbyderen vil give Tjenestemodtageren adgang til ajourførte oplysninger om specifikke trusler, der er relateret til brugen af tjenesten leveret af elektroniske midler samt funktioner og formål med softwaren eller data, der ikke er en del af tjenestens indhold, introduceret af tjenesteudbyderen til det IKT-system, som modtageren bruger.
6. Kommerciel information vil være tydeligt adskilt og markeret på en måde, der ikke rejser tvivl om, at der er tale om kommerciel information.
7. Tjenesteudbyderen vil give Tjenestemodtageren adgang til de oplysninger, der er nævnt i art. 20, i lov af 18. juli 2002 om levering af elektroniske tjenester.
§ 7
UDEN RETLIGE METODER TIL HÅNDTERING AF KLAGER
OG UNDERSØGELSE AF KRAV
1. Sælger oplyser, at detaljerede oplysninger om muligheden for, at Kunden, som også er Forbruger, kan anvende udenretslige metoder til behandling af klager og klageadgang samt reglerne for adgang til disse procedurer er tilgængelige på kontorerne og på hjemmesiderne af poviat (kommunale) forbrugerombudsmænd, sociale organisationer, til hvilke lovpligtige opgaver omfatter forbrugerbeskyttelse, Provincial Inspectorates of Trade Inspection og på følgende internetadresser på Kontoret for Konkurrence og Forbrugerbeskyttelse:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Kunden, der også er forbruger, har bl.a følgende muligheder for at bruge udenretslige klage- og klageprocedurer:
a) er berettiget til at henvende sig til den ved Handelstilsynets faste forbrugerdomstol med anmodning om bilæggelse af tvisten i forbindelse med den indgåede salgsaftale.
b) er berettiget til at anmode provinsinspektøren for handelsinspektionen om at indlede mæglingsprocedurer vedrørende mindelig bilæggelse af tvisten mellem kunden og sælgeren.
c) kan få gratis assistance til at løse en tvist mellem Kunden og Sælgeren, også ved hjælp af gratis assistance fra en poviat (kommunal) forbrugerombudsmand eller en social organisation, hvis lovbestemte opgaver omfatter forbrugerbeskyttelse (herunder forbrugersammenslutningen, sammenslutningen af polske forbrugere og dansk).
§ 8
AFSLUTTENDE BESTEMMELSER
1. Tvister, der opstår mellem Sælgeren/Serviceudbyderen og Kunden/Servicemodtageren, som også er en Forbruger, vil blive afgjort af kompetente fælles domstole i overensstemmelse med almindeligt gældende regler.
2. Tvister, der udspringer af kontrakter, som bestemmelserne i dette regulativ vedrører (især kontrakter om salg af produkter, der tilbydes i onlinebutikken), indgået mellem sælgeren/serviceudbyderen og en kunde/servicemodtager, som ikke også er en forbruger, være underlagt den domstol, der har jurisdiktion over tjenesteudbyderens/sælgerens sæde.
3. I forhold, der ikke er omfattet af reglerne, finder bestemmelserne i polsk lov anvendelse, især civilloven og loven om levering af elektroniske tjenester af 18. juli 2002 (lovtidsskrift nr. 144, punkt 1204, som ændret ).
4. Disse regler træder i kraft en uge efter offentliggørelsen